MuscleMeat

Waar gaan we naartoe, misbruik van OCMW (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

muscleman1284

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
583
Waardering
10
In mijn gym moet de uitbater elke maand 6abonnementen uitschrijven die het OCMW betaalt. Dit wil zeggen dat er zich 6hebben aangegeven om bij ons te komen trainen en het OCMW betaalt hun training. Van die 6abonnementen komt er slechts 1iemand trainen (Albanese afkomst). Dus dit zijn al 5abonnementen waarvan het geld zomaar in de vuilbak wordt gegooid. Deze persoon zou geen geld hebben om zijn abonnement te betalen maar toch rijdt deze persoon om de 3weken met een nieuwe audi. En verkoopt hij auto's als afwachting of hij in ons België geregulariseerd wordt of niet. (Natuurlijk weet het OCMW hier niets van)
Als er zoveel gaten inzitten dan kunt ge het die mensen niet kwalijk nemen dat ze er misbruik van maken. Dat is de melk bij de kat zetten.
:headbang:
 
Melk bij de kat zetten? Is dat net zoiets als de kat op het spek binden?
 
Wat een sukkels daar bij die OCMW... niet te geloven...


P.S. wat is eigenlijk het OCMW?
 
Wat een sukkels daar bij die OCMW... niet te geloven...


P.S. wat is eigenlijk het OCMW?

Een instelling waar je kan aankloppen als je het financieel moeilijk hebt (is in België). Als je er aanklopt stoppen ze je elke maand geld toe waar je een maand moet mee rondkomen (rond de 500euro dacht ik) Je moet enkel in stukken terugbetalen als je werkt. Maar niemand gaat er voor werken als je het toch zo in je handen krijgt.
 
openbaar centrum voor maatschappelijk welzijn
soort robin hood voor de luiaards steel van de werkmensen en geef aan de marginalen en illegalen
 
hier in eekloo trainen de illegalen ook voor niks de sportzaal is hier eigendom van de stad.
sommige leden betalen hierdoor ook geen lidgeld meer uit protest
 
Bij ons laden ze alles vol gewichten maar laden gewoon niets af, ook al moeten ze van gans de dag niets doen.
Er is er 1 hier uitgeprocedeerd, de baas van de gym vroeg of hij terug naar het OCMW moest bellen om zijn abonnement te verlengen. Neen zei hij, ze mogen niet weten dat hij nog in België is, hij had het land al een maand moeten verlaten. En plots kan hij nu wel zelf zijn abbonement betalen.
 
ehm effe verlinken of hem gaan chanteren :p
 
Ja, zoal ik de laatste tijd wel meer zeg, in Belgie kan alles;)
 
Banden platsteken ter compensatie
 
Waar maken we ons druk om :rolleyes:

Of je er nu 1000 topics opent op elk i-net forum op de wereld... Je druk maken om dit soort dingen eheft geen nut, het gebeurt toch wel.
 
Waar maken we ons druk om :rolleyes:

Of je er nu 1000 topics opent op elk i-net forum op de wereld... Je druk maken om dit soort dingen eheft geen nut, het gebeurt toch wel.

Morgen kunnen we er misschien iets aan doen. ( gemeenteraadsverkiezingen in België)
 
Morgen kunnen we er misschien iets aan doen. ( gemeenteraadsverkiezingen in België)

Je krijgt van mij dan een jaar langs gratis (jaja! ) karma als er DAADWERKELIJK !!!!!!!!!!!!!! iets aan gedaan wordt....


Dit soort dingen blijf je altijd houden kerel.
 
Je krijgt van mij dan een jaar langs gratis (jaja! ) karma als er DAADWERKELIJK !!!!!!!!!!!!!! iets aan gedaan wordt....


Dit soort dingen blijf je altijd houden kerel.
Ja zolang je met slecht bestuur zit wel, wat een lame excuus.
 
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmelk

pleeg dan ook zelf fraude ;)

maar het is idd doodzonde van dat geld ja, kunnen ze evengoed de mensen mee helpen die het écht nodig hebben
 
daarom dat roxxe zich al die reizen kan permitteren ...
VB all the way ole ole ole !!!!!
 
Back
Naar boven