MuscleMeat

Waar games downloaden?

Bezoekers in dit topic

Check http://www.binaries4all.nl/ en ga met nieuwsgroepen werken. Kost een beetje maar het is 10 x beter/sneller/meer mogelijkheden dan kazaa/torrents en al die shit.

+1

aanradertjes:
Newsleecher (automatisch parren/unrarren.. ideaal)
FTD (icm binsearch.info)
XSNews/Eweka

onzin ... echt bs...
torrents is snel genoeg mits er genoeg seeders zijn ... moet je gewoon ff goed kjiken ... met 50 seeders zit ik meestal tegen de 700/800kb/s ... snel zat ...

op [Link niet meer beschikbaar] worden meestal games op de release dag zelf nog geplaatst

grtz

:rolleyes: met usenet zit ik tegen de 20MB/s (dvd5 binnen 3 minuten binnen)

staat het op torrents, dan staat het ook op usenet..

Ik zie geen voordelen van torrents ten opzichte van usenet, misschien het feit dat sommige internetproviders geen gratis (of lage retentie) usenetserver aanbieden?
 
Vrienden.

Ik vroeg mij af of jullie speciale sites hebben waar jullie je games downloaden. Ik had net weer MOH Airborn gekocht in de winkel, maar weer gezeik met het instaleren. Word er gek van elke keer, want die cd-rom van mij wil niet meer automatisch open gaan. Dus ik kan alleen maar 1 cd spelletjes instaleren, want anders moet ik hem steeds opnieuw opstarten.

Nu was Airborn maar 1 dvd cd rom, maar zelfs daar loopt ie mee te ****. Ik wil de spellen ook wel legaal downloaden, maar heb nog geen site gevonden die spellen gewoon als download aanbiedt. Lijkt me veel makkelijker. :)

Wat is er met je ambitie gebeurd om op Nijenrode te gaan studeren.
En je bent ook nog zelfstandig ondernemer....????;)
 
Ik zie dat je ook externe dvd-roms hebben .Zou dit net zo goed werken ? Anders moet ik deze oude er eerst oud slopen en dan weer nieuwe inzetten. Dat laatste lijkt mij wat makkelijker, want ben geen wizzkid.

Loca leeft nog, hoor. Zit gewoon rustig in de kelder.

Extern kan ook, toch zou ik gaan voor intern.
 
Lol betalen voor dingen die gratis van internet te halen zijn :roflol:

Liever een kleine betaling p/m dan weet ik veel hoe lang wachten op een 1080p film van 15gb via torrent.
 
Liever een kleine betaling p/m dan weet ik veel hoe lang wachten op een 1080p film van 15gb via torrent.

Via torrentsites heb je ook genoeg 700mb films dat gaat ff iets sneller, en kost nog niks ook!
 
Lol betalen voor dingen die gratis van internet te halen zijn :roflol:

Het kan ook gratis ja, maar lastiger (te vinden) en veeel langzamer. Daar heb ik 7,5 euro per maand wel voor over. 1 film en dus een biosbezoek minder en je hebt t er al uit :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Via torrentsites heb je ook genoeg 700mb films dat gaat ff iets sneller, en kost nog niks ook!

tsjah 700mb films, dat is op een flink scherm geen porum (op een klein scherm vind ik het al afschuwelijk), ik download HD en DVD9 (DTS). Dan dok ik graag 8 euro voor wat kwaliteit ^^
 
Achja iedereen is weer anders, ik ga geen geld betalen om iets te kunnen downloaden wat gratis is.
 
Wat is er met je ambitie gebeurd om op Nijenrode te gaan studeren.
En je bent ook nog zelfstandig ondernemer....????;)

Ja? En ik ben ook lui in het weekend. So what? :D
 
Ik deel met een paar maten een account van een usenet provider en dan kost het al helemaal geen drol. Bovendien lever je ook niks van snelheid in - wat sommige mensen dan denken - omdat iedereen gebruikt maakt van zijn eigen i-net provider. Met usenet providers heb je een erg lange retentie voor nieuwsgroepen en het downloaden van bestanden gaat vele malen sneller dan wanneer je het via je eigen provider doet.
 
Laatst bewerkt:
Wat maakt de snelheid nou uit, je hebt toch een hardeschijf? Dan sla je gewoon op en bekijk je het wanneer het je uit komt.
 
Vrienden.

Ik vroeg mij af of jullie speciale sites hebben waar jullie je games downloaden. Ik had net weer MOH Airborn gekocht in de winkel, maar weer gezeik met het instaleren. Word er gek van elke keer, want die cd-rom van mij wil niet meer automatisch open gaan. Dus ik kan alleen maar 1 cd spelletjes instaleren, want anders moet ik hem steeds opnieuw opstarten.

Nu was Airborn maar 1 dvd cd rom, maar zelfs daar loopt ie mee te ****. Ik wil de spellen ook wel legaal downloaden, maar heb nog geen site gevonden die spellen gewoon als download aanbiedt. Lijkt me veel makkelijker. :)

Hoe gaat het trainen?
 
Ik squat nu tijdens het laden van de levels.
 
Back
Naar boven