MuscleMeat

Waar games downloaden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Vrienden.

Ik vroeg mij af of jullie speciale sites hebben waar jullie je games downloaden. Ik had net weer MOH Airborn gekocht in de winkel, maar weer gezeik met het instaleren. Word er gek van elke keer, want die cd-rom van mij wil niet meer automatisch open gaan. Dus ik kan alleen maar 1 cd spelletjes instaleren, want anders moet ik hem steeds opnieuw opstarten.

Nu was Airborn maar 1 dvd cd rom, maar zelfs daar loopt ie mee te ****. Ik wil de spellen ook wel legaal downloaden, maar heb nog geen site gevonden die spellen gewoon als download aanbiedt. Lijkt me veel makkelijker. :)
 
Veel tijd om te gamen Ryu? :D

Je kan Steam proberen. Ben er niet zo'n fan van maar ze hebben wel een groot aanbod aan games.
 
Vrienden.

Ik vroeg mij af of jullie speciale sites hebben waar jullie je games downloaden. Ik had net weer MOH Airborn gekocht in de winkel, maar weer gezeik met het instaleren. Word er gek van elke keer, want die cd-rom van mij wil niet meer automatisch open gaan. Dus ik kan alleen maar 1 cd spelletjes instaleren, want anders moet ik hem steeds opnieuw opstarten.

Nu was Airborn maar 1 dvd cd rom, maar zelfs daar loopt ie mee te ****. Ik wil de spellen ook wel legaal downloaden, maar heb nog geen site gevonden die spellen gewoon als download aanbiedt. Lijkt me veel makkelijker. :)


je kan beter world of warcraft gewoon kopen.. voor 8 euro..
 
Kun je geen leukere "spelletjes" verzinnen?
 
Check http://www.binaries4all.nl/ en ga met nieuwsgroepen werken. Kost een beetje maar het is 10 x beter/sneller/meer mogelijkheden dan kazaa/torrents en al die shit.
 
wtf eerst WoW topic en nu dit? Ben je gedumpt ofzo???
je kan hem ook gewoon installeren via CD en dan No CD crack downloaden en zonder cd spelen.
 
Laatst bewerkt:
Check http://www.binaries4all.nl/ en ga met nieuwsgroepen werken. Kost een beetje maar het is 10 x beter/sneller/meer mogelijkheden dan kazaa/torrents en al die shit.

onzin ... echt bs...
torrents is snel genoeg mits er genoeg seeders zijn ... moet je gewoon ff goed kjiken ... met 50 seeders zit ik meestal tegen de 700/800kb/s ... snel zat ...

op [Link niet meer beschikbaar] worden meestal games op de release dag zelf nog geplaatst

grtz
 
download via torrent of rapidshare.
 
mss even een nieuwe cd rom in je pc zetten? ;)
 
wtf eerst WoW topic en nu dit? Ben je gedumpt ofzo???
je kan hem ook gewoon installeren via CD en dan No CD crack downloaden en zonder cd spelen.

Exact of een fastoenlijke dvdrom kopen die dingen kosten geen drol meer, paar tientjes. :)
Als niet een softwarematig probleem is.

Hier kan je nocd's vandaan halen ook games trouwens...freeware.

http://www.megagames.com/trainers.html
 
Exact of een fastoenlijke dvdrom kopen die dingen kosten geen drol meer, paar tientjes. :)
Als niet een softwarematig probleem is.

Hier kan je nocd's vandaan halen ook games trouwens...freeware.

http://www.megagames.com/trainers.html

Ik zie dat je ook externe dvd-roms hebben .Zou dit net zo goed werken ? Anders moet ik deze oude er eerst oud slopen en dan weer nieuwe inzetten. Dat laatste lijkt mij wat makkelijker, want ben geen wizzkid.

Loca leeft nog, hoor. Zit gewoon rustig in de kelder.
 
Externe DVD spelers werken even goed maar zijn afaik duurder. Zo'n (interne) schijf vervangen is geen werk.
 
Usenet is de oplossing! FTD kan je zo op naam zoeken van een game! Zie de eerdere link die hier gepost is (binaries4all.nl), daar staat alle info op!
 
Moet het gratis zijn ?
 
???
onzin ... echt bs...
torrents is snel genoeg mits er genoeg seeders zijn ... moet je gewoon ff goed kjiken ... met 50 seeders zit ik meestal tegen de 700/800kb/s ... snel zat ...

is toch niet snel?

op www.torrentz.com worden meestal games op de release dag zelf nog geplaatst

grtz
 
onzin ... echt bs...
torrents is snel genoeg mits er genoeg seeders zijn ... moet je gewoon ff goed kjiken ... met 50 seeders zit ik meestal tegen de 700/800kb/s ... snel zat ...

op [Link niet meer beschikbaar] worden meestal games op de release dag zelf nog geplaatst

grtz

Heb toch liever nieuwsgroepen, downloaden met 6000-7000 kb/s :D
 
Back
Naar boven