AndroidHealthClinic

Waar goedkoop Kip kopen België?

Bezoekers in dit topic

2undeath2

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2012
Berichten
130
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Beste mensen,
weet iemand waar ik goedkoop kip kan kopen in België, omgeving limburg, nu betaal ik toch al gauw 9.78 euro per kilo :s als het niet in de aanbieding is ;/ (lidl), iemand nog suggesties waar het goedkoper kan?
 
colruyt diepvries, kipfilet, 5.64euro de kg ongeveer;)
 
Ik haal zelf altijd m'n kip bij de Naanhof, moet je ff de grens over rijden naar Nuth.

Hebben meestal aanbieding van kip voor 3-4 euro per kilo

Gisteren nog 5 kilo bouten gehaald voor 7 euro:D
 
Aldi diepvries, vind het prima kwaliteit. Anders vers over de grens in C1000 bij aanbieding inslaan en invriezen.
 
Slager, turk, supermarkt aanbiedingen, aldi of lidl diepvries.
 
Ok thanx for comments guys <3 , zal de diepvries kip eens proberen uit lidl,aldi of colruyt en islamitische slager is nu niet echt in de omgeving moet ik 70kilometerer +- voor rijden ;/ En over de grens halen is nu ook niet echt een optie aangezien ik niet zo een grote diepvries heb en meer geld zou verspillen aan benzine :P
 
Colruyt inderdaad
 
9,78 p kg bij de lidl? Bij ons is het 5.50 p kg en gwn vers dus geen diepvries?
 
9,78 p kg bij de lidl? Bij ons is het 5.50 p kg en gwn vers dus geen diepvries?

bij jullie mogen er ook zoutoplossingen/water ingespoten worden zodat je van die kilo kip,
nog maar de helft overhoud na het bakken
 
bij jullie mogen er ook zoutoplossingen/water ingespoten worden zodat je van die kilo kip,
nog maar de helft overhoud na het bakken

Volgens de Europese wetgeving mag er nog maar 5% water in vlees gespoten worden.
Heb er met wat over opgezocht, maar is niet zoveel te vinden over deze wetgeving. Zal anders wel mn kip wegen na t bakken vandaag en dan post ik t :)
 
kalkoen blokjes , 9 euro voor een kg ;) veel goedkoper , even lekker , bijna zelfste voedingswaarden
 
Bij mocro slager.....3,90 per kg :p
 
12,50 per 2kg op de markt. :D
 
De goedkoopste heb ik ooit gevonden in de Makro. Maar tot ik ze bakte! Bleef gewoon niets van over. Beste prijs kwaliteit vind ik in de Aldi
 
Mocro slager 4.50 Lekker gemarineerd :D
 
Back
Naar boven