AndroidHealthClinic

Waar goedkoop Kipfilet halen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus het maakt niet uit hoeveel koolhydraten dan?
De rest van je benodigde calorieën haal je uit koolhydraten.
Hoeveel calorieën je precies nodig hebt kun je ook uit de stickies halen...
 
Als het goed is heb je in die sticky ook berekend wat je nodig hebt om aan te komen... Dus lezen... :zucht:
 
Met dit schema zit ik ongeveer 900 kcal boven me behoefte. Dus ik denk dat het aankomen wel moet lukken met dit schema ;)

Ik dacht dat je op dit forum vragen mocht stellen. Blijkbaar niet dus..

'Iemand nog een lekker sausje bij de rijst?
 
als Je echt goed wil groeien kun je het beste ongekookte rijst eten , kip incl veren en ingewanden ( goede vetten ) en zou je voor optimaal resultaat pindakaas goed dik op je biceps / triceps smeren , dit maandje doen en je bent goed op weg
 
Naakt dansen om middernacht in het bos helpt ook!
 
Met dit schema zit ik ongeveer 900 kcal boven me behoefte. Dus ik denk dat het aankomen wel moet lukken met dit schema ;)

Ik dacht dat je op dit forum vragen mocht stellen. Blijkbaar niet dus..

'Iemand nog een lekker sausje bij de rijst?
Ik zou niet meer dan 500 kcal boven je onderhoud gaan zitten.. Lees de sticky!!!

Sausjes kan je heel makkelijk zelf maken.

* Uitje en knoflook fruiten in wat olie, gezeefde tomaten erbij.. wat bouillon of andere kruiden of een lepel pesto erdoor.
* Ketjap
* chilisaus
* chicken tonight heb je ook genoeg variaties van.
* ketchup / curryketchup
* kijk eens bij de toko voor hoisinsaus
* kant en klare pastasausen
etc...

Je kan ook gewoon met kruiden werken.
* rijst koken in wat bouillon. Na koken wat kerriepoeder erdoor heen of wat paprika poeder.
* zakjes dipsausmix van Duyvis.. maar iets van 10-20 kcal per zakje. Gewoon door je rijst of groenten roeren
* Kruid je rijst eens met wat kaneel en komijn
* Bak je rijst in wat wokolie (heb je verschillende smaken van)
* welgroenten voor nasi erdoorheen
* Currypasta (geel/groen/rood) kan je ook overal kopen. Lepel door je groenten/vlees of rijst roeren.
etc.

Een andere optie is je rijst na het koken even kort bakken en een eitje erdoorheen tikken tijdens het bakken.

Gebruik de overgebleven marinade als saus door je rijst.

Blikje tomatenpuree + sap van augurken of zure uitjes erdoorheen. Wat kruiden en ook weer een lekker sausje.

leer een beetje te varieren.
 
Ik zou niet meer dan 500 kcal boven je onderhoud gaan zitten.. Lees de sticky!!!

Sausjes kan je heel makkelijk zelf maken.
;)

leer een beetje te varieren.

;)
 
Ik dacht dat je op dit forum vragen mocht stellen. Blijkbaar niet dus..
Je mag zoveel vragen stellen als je zelf wil, maar eigen initiatief wordt gewaardeerd.
Er staat al zoveel voor je klaar op dit forum, maar als je zelf nergens naar kijkt ga je niet ver komen.
 
Godverdomme dit topic :roflol:
 
Bij de turk hier dikke drie kilo voor een tientje. En beste kippen ook.
 
Misschien oud topic maar, zoals DaanDaan473 zegt boven mij. Jullie moeten echt wat beter gaan kijken want ik betaal 4 euro de kilo bij de islamitische slager:shrug: en de kwaliteit is nog 10x beter. Je moet enkel even wat spiertjes wegsnijden maar mijn vriezet ligt elke maand vol na eens per maand inkopen te doen. Hierbij wil ik ook vermelden, dat als het een kleine ondernemen is en je net bijv. Direct 5-10 kg af, dat deze mensen vaak zelfs nog bereid zijn in prijs te dalen bij zo'n hoeveelheid.
Maar goed, dit alles lag voor mij een beetje voor de hand, het is toch algemene kennis dat je bij de grote ketens meer betaald als bij de kleine ondernemer???? hersen zijn dan wel geen spier maar vallen ook te trainen!
 
Lol, lees het laatste. Hersenen zijn dan wel geen spier, maar vallen ook zeker te trainen. Ook in jouw geval!
Spierweefsel is onderdeel van het vlees. Dit is niet het vlees zelve, maar goed. Je weet het zo goed....
 
Lol, lees het laatste. Hersenen zijn dan wel geen spier, maar vallen ook zeker te trainen. Ook in jouw geval!
Spierweefsel is onderdeel van het vlees. Dit is niet het vlees zelve, maar goed. Je weet het zo goed....
Anyway. Wat zegt het het onderwerp van het topic? Dan kunnen we daar op terugkomen zonder van het topic af te leiden.
 
Lol, lees het laatste. Hersenen zijn dan wel geen spier, maar vallen ook zeker te trainen. Ook in jouw geval!
Spierweefsel is onderdeel van het vlees. Dit is niet het vlees zelve, maar goed. Je weet het zo goed....
Spierweefsel is niet het vlees zelf?

Vertel me meer en verlicht mij met je wijsheid.
 
"Het is feitelijk een geheel van spierweefsel, vetweefsel, bindweefsel en vocht."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven