XXL Nutrition

Waar goedkoop noten kopen

Bezoekers in dit topic

Bruinbaard

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2009
Berichten
462
Waardering
25
Lengte
1m96
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een plek/winkel waar je goedkoop noten zoals amandelen en hazelnoten kan kopen.
Hier in de AH heb je van die veelste dure bakjes van iets van 3 euro voor 180 gram, maar dat vindt ik te veel.

Zouden ze bij de makro grootverpakking noten verkopen voor niet zo veel geld?
 
Lild & Aldi
 
Een tuks winkeltje of op de markt
 
Turks winkeltje bedoel je denk ik? Tuks ken ik nit :P
M'n ma heeft vandaag op de markt in delft gekeken maar geen notenkraan daar.
Lidl en de aldi kom ik eigenlijk nooit, wat zijn de prijzen ongeveer weten jullie dat?

Ben hoofdzakelijk op zoek naar hazelnoten en amandelen, veel eiwitten, veel goede vetten en weinig carbs. Weten jullie nog meer noten die zulke goede waardes hebben? Pinda's en cashewnoten zijn allemaal niet zo heel top. Walnoten kan ook wel volgens mij.
 
Walnoten kan ook idd. De prijzen van de Lidl en Aldi weet ik niet precies wel weet ik dat ze stukken goedkoper zijn dan de AH. Goed noten eten krijg je goed dik en veel zaad van!
 
Walnoten kan ook idd. De prijzen van de Lidl en Aldi weet ik niet precies wel weet ik dat ze stukken goedkoper zijn dan de AH. Goed noten eten krijg je goed dik en veel zaad van!

Aldi heeft volgens mij de goedkoopste walnoten in bakjes van 150 gram.. maar walnoten blijven relatief duur :mad:
Heb ook altijd een zak cashews van de c1000, grote berg gezonde noten voor weinig geld :D
 
Gewoon huismerk van een supermarkt.
 
ik heb een turkse winkel aan de overkant! Eet ook dagelijks noten..
 
de markt wil ook wel eens aantrekkelijk zijn
 
Lidl heeft lekkere amandelen (gezouten), vrij goedkoop, volgensmij iets van 1.80 voor 150gr.
Zitten in zo een blikje. Tijdje verslaafd aan geweest maar nu al tijdje nie meer gegeten..
Hmmm morgen f langs denk.
 
Walnoten komen op nummer 1 wat betreft gezonde voedingswaardes, daarna pecannoten.
Relatief wel wat duurder dan cashewnoten en pinda's maar wel lekkerder.
Idd bij een turkse fruit/groente winkel zijn ze goedkoper.
Lidl heeft imo de lekkerste walnoten. Zijn tegenwoordig in blauwe zakken van 200gram.
De hema heeft ook wel eens cashewnoten in de aanbieding. Een zak van 500gr voor 5euro.
 
Hoeveel noten eten jullie per dag? zat te denken aan zo'n 100 gram
 
500 gram ongezouten cashew noten voor 5 euro is echt koopje.
Laatste tijd koop ik cashew noten bij de A.H. gewoon huismerk noten 3 euro voor maar ****ing 170 gram. dat is 1 euro per handje noten :P
 
noten bij de notenbar op de markt of groothandel. niet goedkoopste wel de beste en lekkerste. voor goedkoop moet je bij de turk of marrokaan zijn, nog redelijke kwaliteit ook, beter dan bij de super,.
 
zo'n biozaak/natuurzaak kun je nog wel eens wat goedkoops halen en anders op de markt
 
In een Marokkaanse fruit- en groentenwinkel in Antwerpen heb ik onlangst 5,5 euro betaald voor een kilo amandelen.
 
Hoeveel noten eten jullie per dag? zat te denken aan zo'n 100 gram
hangt er een beetje om, meestal maar 1 "notenmaaltijd" per dag, dat is rond de 200gr

heb zelf meestal pinda's van de albert hein of notenmelange van de aldi, wat het kost weet ik niet precies, dat het de goedkoopste zijn weet ik wel :D
 
Zwarte markt Beverwijk.

Jij vriend, voor jouw speciale prijs!
 
wow 5,5 euro voor een kilo, das zeker niet duur.
Mooie streefprijs kijken of ik ze ergens ook zo goedkoop kan vinden
 
Back
Naar boven