MuscleMeat

waar halen jullie je eiwit poeder vandaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SPORTFOOD.nlleuke goodies!!
echt super

plus mega goed oplosbare weighgainer+whey
 
ligt eraan, soms xxl, maar ook hercules-fitness.nl - laagste prijs garantie
 
XXL nutrition, voor de verandering laatst ff bij sportfood.nl besteld. Die hebben ook een snelle levering btw.:cool:
 
Perfectbody. 9,5 kg ON whey gold standard voor 192 euro.
 
Blijkbaar het werd hier op dit forum beweerd. suc6 en laat even weten

Oké, ik ben net even bij De Tuinen binnengelopen en ze hebben inderdaad gewoon alles. Whey eiwit maar ook mass-gainers enzo.. :)
 
Natuurlijk bij Powersupplements.nl :meal:
 
nog steeds bij 1fast400.

Optimum Nutrition whey gold standard
 
Mn Triboost en al dat soort capsules haal ik uit de supplementenwinkel.
De whey shakes en creatine haal ik bij Perfectbody.nl.

Voor mij is een internet supp shop pas goed als ze snel leveren, goede prijzen hebben, en simpele betaalmethodes (en natuurlijk gratis porto).
 
revolutions whey... zitten extra bcaa's in en glutamine en is superkwaliteit.. krijg van andere merken snel uitslag.. deze nie
 
Ik heb laatst wel lijnzaadolie bij de Tuinen gehaald, ze hebben er ook veel vitaminepillen, viscapsules, knoflookpillen etcetera....whey dus ook..? :)

Loop ik daar morgen eerst eens langs.

heb gister whey gehaald bij de tuinen. 90% protein powder, het is niet te zuipen maar wel lekker goedkoop. heb het nog alleen met water geprobeerd misschien is het met melk lekkerder. de muscle & weight gainer van de tuinen is dan wel weer lekker
 
Hmm,.....ik heb dus alsnog bij XXL Nutrition een bestelling geplaatst en heb dat via internetbankieren gedaan; Whey eiwitten, multivitpillen en ook maar meteen BCAA capsules. Eergisteren besteld en vandaag speciaal de middag vrij genomen om de bestelling in ontvangst te nemen, helaas niet gekomen.. :(

Als het morgen niet komt, wordt ik boos... ;)
 
Back
Naar boven