XXL Nutrition

Waar hebben jullie een hekel aan als je in de gym bent?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_94_73

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Berichten
1.191
Waardering
4
Lengte
1m89
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Hoi BB'ers,

Ik zou wel eens willen weten waar jullie een hekel aan hebben als je in de gym bent. Ik kan zelf niet tegen mensen die 10-20 minuten bij de bench press zitten te praten en tegen mensen die 7 setjes bankdrukken doet...
 
Aan negers(goeie term voor zwarte mensen) die opscheppen over dat ze vroeger professionele boksers zijn geweest en 110 kg wogen 7% bodyfat en ook nog testesterone gebruikt en dan ook nog isolatie oefening uitvoert zag dat hij heel erge gyno had moest lachen omdat hij geen squats en deadlifts doet...
 
als je zwaar traind en mensen lopen recht voor je neus en pakken dumbbells met een arogante stomme kop
 
- mensen die powerrack bezet houden
- ouwe opa's die weer 'gezellig' tegen je praten terwijl je bezig bent met je sets
- curlen in squatrek
- ecto's in hempjes
Heb er denk nog wel wat
 
verschillende mensen die allemaal iets bezet houden en dan weglopen en in het midden van de zaal met elkaar staan praten. ga trainen of gtfo het is geen buurthuis
 
Ja die turken trainen alleen armen echt lachwekkend en weten niet wat ze doen. Ik zie ze vaak 10 setjes biceps pakken en dan wat triceps en klaar...
 
studenten en hun trainingschema van 1 uur bestaande uit volgende:

half uur broscience uitkramen tegen elkaar
half uur lelijk uitgevoerde isolatie
 
Mensen die toch niet serieus trainen en geen idee hebben wat ze aan het doen zijn, maar wel het geen bezet houden waar ik bij wil.
 

Sorry: aan ecto's die met puisten onder de oksels rondlopen met hun dr. beats koptelefoon op en 40 kilo gaan benchen met 48 spotters die alle reps meewerken.

Ecto's die serieus trainen mogen wel.
 
Sorry: aan ecto's die met puisten onder de oksels rondlopen met hun dr. beats koptelefoon op en 40 kilo gaan benchen met 48 spotters die alle reps meewerken.

Ecto's die serieus trainen mogen wel.

Klinkt al beter :p
 
En je dacht dit is een goed topic in sub topic Voeding? ><
 
Aan alles wat minder dan 150 kg bankdrukt :mad:
 
mensen die meer dan 150 kg benchen
 
Mensen die precies 150 kg benchen
 
Ja die turken trainen alleen armen echt lachwekkend en weten niet wat ze doen. Ik zie ze vaak 10 setjes biceps pakken en dan wat triceps en klaar...

zeg wat je wilt de meeste turken die ik ken staan goed en weten wel wat ze doen (StrongkardashGenetics) u mad ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven