XXL Nutrition

Waar het beste kip kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NicoBontebal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 mrt 2017
Berichten
256
Waardering
130
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
17%
Vast een keer gevraagd door iemand maar kon geen duidelijk antwoord vinden via de zoekfunctie.

Waar kan ik het beste kip kopen qua prijs kwaliteit verhouding?

Ben hier behoorlijk wat aan het downloaden dagelijks...
 
Vast een keer gevraagd door iemand maar kon geen duidelijk antwoord vinden via de zoekfunctie.

Waar kan ik het beste kip kopen qua prijs kwaliteit verhouding?

Ben hier behoorlijk wat aan het downloaden dagelijks...
Markt bij achmed 3€/kg, maar is vaak niet smaakvol.

Lokale Vleeshal 7/8€ /kg gewoon lekker, en vaak in formaat gesneden naar eigen voorkeur, tevens haal ik daar ook me diepvries groente, makkelijk om te preppen.

Albert heijn 12€ /kg als je rich AF bent en je kip in een mooie verpakking wilt.
 
Markt bij achmed 3€/kg, maar is vaak niet smaakvol.

Lokale Vleeshal 7/8€ /kg gewoon lekker, en vaak in formaat gesneden naar eigen voorkeur, tevens haal ik daar ook me diepvries groente, makkelijk om te preppen.

Albert heijn 12€ /kg als je rich AF bent en je kip in een mooie verpakking wilt.
Wat versta je onder lokale vleeshal???
 
Wat versta je onder lokale vleeshal???
Hebben ze dat niet bij jullie dan, een soort van slager maar dan alles ingevroren in bulk zonder die fancy shit eromheen wat je ziet bij de keurslager
 
Hebben ze dat niet bij jullie dan, een soort van slager maar dan alles ingevroren in bulk zonder die fancy shit eromheen wat je ziet bij de keurslager
Hier in Nijmegen niet naar mijn weten en ook niet in de buurt...
 
Beter een lokale slager of poelier vinden. Ik betaal 6 euro voor een kilo gesneden kipfilet blokjes. Hele kipfilets 5 euro per kg.
 
Aardig maar voeg liever zelf mijn kruiden toe... Even goed, dank voor de tip.
Iets verder kijken op die website, ik heb namelijk de naturel versie om mee te nemen naar het werk. Roasted reepjes +100 qua smaak en gemak

Verder op zoek naar een lokale kippenboer die ook poelier dingen doet, voor de meest malse en lekkere kip imo. Even duur als in de winkel of net iets goedkoper denk ik.

https://www.poeliervanberkel.nl/assortiment/gildehoen-assortiment/ voorbeeld van diegene waar ik altijd ga halen. Een groot feest alle vlees uitkiezen voor een maand of 2
 
Laatst bewerkt:
Musclemeat is inderdaad wel erg nice. Niet de goedkoopste, maar als je de tijd en moeite in de prijs meeneemt is het wel een goede deal. En het is altijd perfect mals/sappig.
 
Markt bij achmed 3€/kg, maar is vaak niet smaakvol.

Lokale Vleeshal 7/8€ /kg gewoon lekker, en vaak in formaat gesneden naar eigen voorkeur, tevens haal ik daar ook me diepvries groente, makkelijk om te preppen.

Albert heijn 12€ /kg als je rich AF bent en je kip in een mooie verpakking wilt.
Bij AH is het 8 euro per kg, dus valt wel mee.
 
MM is lekker en vooral ook erg handig. Mocht je rauwe kipfilet willen hebben dan hebben ze bij de Lidl ook zakken kipfilet van 1kg in het diepvriesvak liggen voor maar 6,50. Die vind ik best goed van kwaliteit en er zit ook weinig vocht in bij het bakken.
 
Ik koop mijn kip (rauw) bij de AH. Daar is het €7,50 voor 1 kg. En tilapia kost €2,60 (225 gr). Is er ergens anders waar ik het goedkoper kan halen? Bij Musclemeat komt de kip ong. hetzelfde uit.
 
Markt bij achmed 3€/kg, maar is vaak niet smaakvol.

Lokale Vleeshal 7/8€ /kg gewoon lekker, en vaak in formaat gesneden naar eigen voorkeur, tevens haal ik daar ook me diepvries groente, makkelijk om te preppen.

Albert heijn 12€ /kg als je rich AF bent en je kip in een mooie verpakking wilt.
AH en Aldi is 7,49 voor een kilo kipfilet.
Jumbo 8,75 per kilo.

Ik haal het eigenlijk altijd bij de AH, die smaakt imo gewoon goed.
 
Back
Naar boven