XXL Nutrition

Waar het beste laser ontharing doen?

Bezoekers in dit topic

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 dec 2012
Berichten
3.673
Waardering
225
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Ik begin mijn rughaar echt beu te worden en wil een permanente oplossing.
Daarom wil ik het laten weglaseren, maar waar kan ik dit het beste doen ??
 
in belgie deze [Link niet meer beschikbaar]
 
Ik krijg altijd irritatie op me borst idd
 
Me broer zit ook behoorlijk met lichaamsbeharing. Hij heeft het ook een en al opgezocht. Ik kan je wel vertellenndat het ****ing duur is.
 
helaas niet, ik heb een andere behandeling laten doen, mss kun je bellen om de prijs

Er staat wanneer je op contact klikt dat het geen zin heeft om te emailen of bellen want ze moeten de situatie eerst evalueren.
Oftewel zullen ze ****ing duur zijn.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Vind ze goed te doen qua prijs.
 
IPL ontharing is misschien niet geheel permanent, het kost echter ook een fractie. Momenteel is er een aanbieding boor +/- 170 Euro voor een complete behandeling.
 
Er staat wanneer je op contact klikt dat het geen zin heeft om te emailen of bellen want ze moeten de situatie eerst evalueren.
Oftewel zullen ze ****ing duur zijn.

+1 van wat ik heb horen zeggen ben je in het buitenland beter af. Spanje vb.
 
In, ik zit ook aardig met lichaamshaar. Bij scheren komt het 2x zo hard terug en harsen veel last van in gegroeide haartjes.
Ben benieuwd wat de beste oplossing is.
 
+1 van wat ik heb horen zeggen ben je in het buitenland beter af. Spanje vb.
Ik ga graag naar Spanje dus zal voor mijn volgende bezoek ff onderzoek doen.

In, ik zit ook aardig met lichaamshaar. Bij scheren komt het 2x zo hard terug en harsen veel last van in gegroeide haartjes.
Ben benieuwd wat de beste oplossing is.
Bij mij komt het met harsen bijna even hard terug als scheren en heb ik idd veel bultjes. Scheren is tot nu toe de beste oplossing, maar zit je met stoppels en moet je het elke ****ing week doen.
 
Bij mij komen ze na waxen wat dunner terug en groeien ECHT traag.....pas na paar maanden zijn ze weer lang en ik DENK dat het minder zijn.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Vind ze goed te doen qua prijs.

Nou, als je je hele rug (boven en onder) wil laten doen komt dat op 480 euro per sessie kwijt.
Ik heb ze gebeld en het is meestal 6-8 behandelingen.
Met mijn haargroei gok ik dat het 8 x 480 = 3840 euro wordt.

Ik snap niet dat het zo verschrikkelijk duur is. Voor dat geld kan je een auto kopen
 
oooh konijntjes... xD
 
pff voor 480 eu per sessie houd ik het toch wel bij scheren
 
Back
Naar boven