Fitness Seller

Waar huidplooi meting doen omgeving Oss? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lana1989

Novice
Lid geworden
4 jan 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
61kg
Hoi hoi,

Ik ben hier nieuw, en ga vandaag beginnen met mijn schema’s. Ben al bekend met fitness maar wil graag meer uit mezelf halen.
Daarom zou ik graag ergens rondom Oss een huidplooi meting laten doen zodat ik weet waar ik mee start om zo resultaten bij te houden.

kan iemand mij helpen? Waar ik dit omgeving Oss kan laten doen?

alvast bedankt!
 
Sorry, geen idee, zeker niet in die regio. De meeste sportscholen waar ook aan wedstrijdbegeleiding wordt gedaan, kan dit wel. Zelf doen is ook mogelijk, maar enige ervaring en het regelmatig doen is wel gewenst.

De weegschaal en spiegel zeggen over het algemeen genoeg en huidplooimetingen zijn niet noodzakelijk, maar ik snap dat iets kwantitatiefs en gemeten progressie voor je mindset goed werkt en motiveert.
 
Sorry, geen idee, zeker niet in die regio. De meeste sportscholen waar ook aan wedstrijdbegeleiding wordt gedaan, kan dit wel. Zelf doen is ook mogelijk, maar enige ervaring en het regelmatig doen is wel gewenst.

De weegschaal en spiegel zeggen over het algemeen genoeg en huidplooimetingen zijn niet noodzakelijk, maar ik snap dat iets kwantitatiefs en gemeten progressie voor je mindset goed werkt en motiveert.
o ik dacht dat jij wel een fat Caliper had en wel vaker vrouwen professioneel deed opmeten. My bad
 
Genoeg experts hier die nauwkeurig vetpercentages kunnen schatten aan de hand van bikinifoto's. ;)
 
Hoi hoi,

Ik ben hier nieuw, en ga vandaag beginnen met mijn schema’s. Ben al bekend met fitness maar wil graag meer uit mezelf halen.
Daarom zou ik graag ergens rondom Oss een huidplooi meting laten doen zodat ik weet waar ik mee start om zo resultaten bij te houden.

kan iemand mij helpen? Waar ik dit omgeving Oss kan laten doen?

alvast bedankt!
Post maar foto´s hier, genoeg experts op het forum die nauwkeuriger kunnen schatten dan een huidplooimeter.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Doe maar niet, meeste testosteronbommen hier willen alleen maar foto's van vrouwen zien.

Vetpercentage kun je m.i. niet goed schatten o.b.v. foto's.
 
Doe maar niet, meeste testosteronbommen hier willen alleen maar foto's van vrouwen zien.

Vetpercentage kun je m.i. niet goed schatten o.b.v. foto's.

White knight gesignaleerd!
 
Ga geen bikini foto’s hier plaatsen, maar toch bedankt voor het mee denken
 
Doe maar niet, meeste testosteronbommen hier willen alleen maar foto's van vrouwen zien.

Vetpercentage kun je m.i. niet goed schatten o.b.v. foto's.
Jij zit ook pas drie jaar op het forum, te weinig ervaring nog met inschatten a.d.h.v. foto's.
 
Back
Naar boven