Originally posted by Vinny
MUAHAHAH yaha! muggen doodslaan! irri k*t dingen
Met muggen doodslaan is niets mis.. Ik hou ervan om die beesten het zwijgen op te leggen... Herkennen jullie dit:
Je hebt net het licht uitgedaan, en je ligt lekker onder die lekkere dekentjes.. De stilte wordt bruusk onderbroken.. Je aandacht wordt getrokken op een zacht gezoem... Je beseft dat het de eerste stinkmug is van het jaar.. Een rotbeest dat heel de nacht rond je kop ligt te zweven.. Waarom moeten ze zo'n irritant lawaai maken
Je zou toch aannemen dat ze geruisloos efficient hun job zouden moeten kunnen uitvoeren.. Willen die beesten soms doodgemept worden?? Daarbovenop scheiden ze ook nog een gifstof af, zodat je de volgende dag, of zelfs dezelfde nacht jezelf een deuk ligt te krabben.. Kunnen die reetbeesten niet gewoon hun job doen, steken, bloed zuigen en het afbollen?? Neen, want rond bloed zuigen draait het niet compleet.. Ons irriteren? Wat zit er voor hun in?
Dat nutteloze gezoem en dat gif
Volgens mij liggen die beesten heel de tijd in een deuk.. Na hun escapades zoemen ze allen terug naar hun dorp en nestelen ze zich allen rond hun stamhoofd met een pintje in de hand en lachen ze zich allen rot met de mensen die ze de gehele tijd hebben liggen irriteren..
BEwijs: Je stapt uit je bed, doet het licht aan.. Geen mug meer te bespeuren.. Terwijl je net enkele sec geleden zou gezworen hebben dat het beest net boven je neus hing.. Ofwel heeft het zich verstopt of vloog het net achter een onbereikbare plaats, boven de kast ofzo...
HEt licht uit.. JE stapt terug in je bed.. En LAP!!! DAAAR HEB JE DAT VEREKTE BEEST WEER!!!
Dus als je jij je eerste mug te verwerken krijgt dit jaar, denk dan terug aan deze post, focus jezelf op de mug.. En GEEF ZE ER 1 VOOR MIJ