XXL Nutrition

Waar ik me echt aan irriteer!

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Waar ik echt niet tegen kan, is dat zoveel mensen tegenwoordig hun troep overal zomaar op straat neerpleuren!! Wat kan ik daar toch pissig om worden.

Ik kan daar echt niet tegen, al die troep die je overal in de berm ziet liggen. Hoeveel moeite is het nou om dat blikje in je auto te bewaren en thuis weg te gooien?!
Ook eten moet je niet op de weg of in de berm gooien, vanwege de dieren die daar op af komen.


Zo dat wou ik alleen ff kwijt.
 
'Verbeter de wereld begin bij jezelf' ;) Sire.

Groet Smalluser :thumbs:
 
Ja das een goeie!

En daarom gooi ik dus ook geen troep uit me auto!!
 
mooi een irritatiethread. zat er al op te wachten (niet ironisch bedoeld):D

vanochtend weer een mooi voorbeeld. zat t nieuws te kijken met Jan de Hoop (geweldige vent overigens) maar toen was er weer dierenmishandeling in t nieuws. Er waren meerdere walibi's(kangaroes) meegenomen van een kinderboerderij, waarbij een kleine kangaroepuppy (geen idee wat daar de naam voor is :rolleyes: ), moederziel allen achterbleef.

Dit is echt zoiets waavan ik dan denk:"WAAROM" wat heb je hier nou aan. t zelfde met die paarden die werden doodgestoken of konijnen, katten en honden die worden vergiftigd.

Zoals je merkt ben ik een dierenvriend ja en dat zijn dingen waar ik me druk om kan maken.

Dat, en als ik niet op tijd mn eten krijg:D


maar idd, het loopt de spuigaten uit met al die zooi die in de berm en op straat ligt. Het is ook blijkbaar vaak een grote moeite om troep in de prullenbak te gooien maar blijkaar is dat niet stoer of zo..
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by smalluser
'Verbeter de wereld begin bij jezelf' ;) Sire.

Groet Smalluser :thumbs:

hey goed idee voor een reclame of zo.

met die quote moet je echt iets gaan doen:D
 
Originally posted by maniac
Waar ik echt niet tegen kan, is dat zoveel mensen tegenwoordig hun troep overal zomaar op straat neerpleuren!! Wat kan ik daar toch pissig om worden.

Ik kan daar echt niet tegen, al die troep die je overal in de berm ziet liggen. Hoeveel moeite is het nou om dat blikje in je auto te bewaren en thuis weg te gooien?!
Ook eten moet je niet op de weg of in de berm gooien, vanwege de dieren die daar op af komen.


Zo dat wou ik alleen ff kwijt.

Ha, eindelijk nog eens een redelijk mens.. Ik kan er ook niet tegen als mensen troep op de grond smijten.. Vooral blikjes en chips in de gracht bij ons hier op de buiten. Ik vind het zo zielig als ik het zie liggen. Soms heb ik zin om mn werkpak aan te doen en de gracht hier in gooreind eens uit te spitten.. Ben geen muggezifter en geen agaleffer, zeker niet, maar ik kan niet tegen het nodige onnodige dat sommige mensen met zich meedragen. Als ik iets eet of drink hou ik het bij me tot ik een vuilzak vindt, dat kan minuten of uren duren, maakt niet uit. Is dat nu zo'n moeite om dingen even bij te houden? Ik herriner me een keer dat ik naar essen reed +- 13km van mij thuis.. Ik had een blikje opgedronken en wachtte af op een tegemoetkomendevuilbak, maar helaas. Ik irriteerde me aan het blikje en smeet het maar in de goot.. Ik fietste verder met een gekrenkt geweten "Moest je nou echt dat blikje weggooien" en "zwakkeling!!" en "Wat heb je nu gedaan, nu ben je zoalsde rest"..

Na 1 km ben ik terug gedraait om dat blikje op te rapen... Misschien zwak voor sommigen, maar ik vind het sterk..

:lifter:
 
Ik sla altijd muggen dood! :eek:

sew me...! :D
 
Originally posted by Rob G
Ik sla altijd muggen dood! :eek:

sew me...! :D

me to, maar dat doe je om een gegronde reden.

jaja, die periode breekt binnekort weer aan

daar gaat de rust:(
 
Ik ben constant geirriteerd. Slechte gewoonte weet ik maar kan er niets aan doen.. Ik irriteer me er aan..

Gisteren ging ik met mn vriendin en haar broer naar de zee.. We gingen naar knokke, aan de belgische kust. Daar vonden we een gezellig plekje, lekker onder de zon. Dan plots opeens, komen er mensen tevoorschijn met een paraplu en een windscherm..

:mad: ??? :suicide: Waarom kom je nu naar het strand? Toch voor te zonnen nietwaar? Stel... Je wilt niet zonnen aan het strand, wat kan je dan nog zoals aanrichten, dat je perse op het strand kunt doen? En waarom hield iedereen zijn tshirt aan? De zon scheen het was 22 graden in de schaduw.. Er kwamen zelfs mensen op het strand met een jas aan.. Weet je, je kan een muur bouwen ipv een windscherm en ipv een paraplu neem je een dak mee. Dakpannen en een kraan, dan kan je voor een dag lekker in de schaduw zitten met een zelfgebouwd anti-zomer huisje.. Hehehe lekker beveiligd tegen die slechte uv stralen en die verschrikkelijke zon, die je slechts 2 dagen in het jaar te zien krijgt.. Moehahaha.. Wat een ergernis voor niets.. Zolang men maar geen paraplu naast mij opsteld, dan is alles ok.. Maar ALS... Dan ga ik berserk..

Wat ben ik toch een bekrompen zagenvent :D
 
Originally posted by Rob G
Ik sla altijd muggen dood! :eek:

sew me...! :D

MUAHAHAH yaha! muggen doodslaan! irri k*t dingen
 
Originally posted by Vinny


MUAHAHAH yaha! muggen doodslaan! irri k*t dingen

Met muggen doodslaan is niets mis.. Ik hou ervan om die beesten het zwijgen op te leggen... Herkennen jullie dit:

Je hebt net het licht uitgedaan, en je ligt lekker onder die lekkere dekentjes.. De stilte wordt bruusk onderbroken.. Je aandacht wordt getrokken op een zacht gezoem... Je beseft dat het de eerste stinkmug is van het jaar.. Een rotbeest dat heel de nacht rond je kop ligt te zweven.. Waarom moeten ze zo'n irritant lawaai maken??? Je zou toch aannemen dat ze geruisloos efficient hun job zouden moeten kunnen uitvoeren.. Willen die beesten soms doodgemept worden?? Daarbovenop scheiden ze ook nog een gifstof af, zodat je de volgende dag, of zelfs dezelfde nacht jezelf een deuk ligt te krabben.. Kunnen die reetbeesten niet gewoon hun job doen, steken, bloed zuigen en het afbollen?? Neen, want rond bloed zuigen draait het niet compleet.. Ons irriteren? Wat zit er voor hun in?
Dat nutteloze gezoem en dat gif??? Volgens mij liggen die beesten heel de tijd in een deuk.. Na hun escapades zoemen ze allen terug naar hun dorp en nestelen ze zich allen rond hun stamhoofd met een pintje in de hand en lachen ze zich allen rot met de mensen die ze de gehele tijd hebben liggen irriteren..

BEwijs: Je stapt uit je bed, doet het licht aan.. Geen mug meer te bespeuren.. Terwijl je net enkele sec geleden zou gezworen hebben dat het beest net boven je neus hing.. Ofwel heeft het zich verstopt of vloog het net achter een onbereikbare plaats, boven de kast ofzo...

HEt licht uit.. JE stapt terug in je bed.. En LAP!!! DAAAR HEB JE DAT VEREKTE BEEST WEER!!!

Dus als je jij je eerste mug te verwerken krijgt dit jaar, denk dan terug aan deze post, focus jezelf op de mug.. En GEEF ZE ER 1 VOOR MIJ :thumbs:
 
Originally posted by Bracke
Ik ben constant geirriteerd. Slechte gewoonte weet ik maar kan er niets aan doen.. Ik irriteer me er aan..

ken t, maar dan voornamelijk met afspraken. Als iemand zich niet aan afspraken houd dan kan ik me echt irriteren. t zelfde met op tijd komen. mn trainingsmaatje heeft daar een handje van, meestal komt hij 5 a 10 minuten te laat opdagen met de auto. in die tijd kan ik me echt al opnaaien. niet om die 5 minuten maar dan wil ik gewoon maar een ding: juist:lifter:
 
Originally posted by Bracke


Met muggen doodslaan is niets mis.. Ik hou ervan om die beesten het zwijgen op te leggen... Herkennen jullie dit:

Je hebt net het licht uitgedaan, en je ligt lekker onder die lekkere dekentjes.. De stilte wordt bruusk onderbroken.. Je aandacht wordt getrokken op een zacht gezoem... Je beseft dat het de eerste stinkmug is van het jaar.. Een rotbeest dat heel de nacht rond je kop ligt te zweven.. Waarom moeten ze zo'n irritant lawaai maken??? Je zou toch aannemen dat ze geruisloos efficient hun job zouden moeten kunnen uitvoeren.. Willen die beesten soms doodgemept worden?? Daarbovenop scheiden ze ook nog een gifstof af, zodat je de volgende dag, of zelfs dezelfde nacht jezelf een deuk ligt te krabben.. Kunnen die reetbeesten niet gewoon hun job doen, steken, bloed zuigen en het afbollen?? Neen, want rond bloed zuigen draait het niet compleet.. Ons irriteren? Wat zit er voor hun in?
Dat nutteloze gezoem en dat gif??? Volgens mij liggen die beesten heel de tijd in een deuk.. Na hun escapades zoemen ze allen terug naar hun dorp en nestelen ze zich allen rond hun stamhoofd met een pintje in de hand en lachen ze zich allen rot met de mensen die ze de gehele tijd hebben liggen irriteren..

BEwijs: Je stapt uit je bed, doet het licht aan.. Geen mug meer te bespeuren.. Terwijl je net enkele sec geleden zou gezworen hebben dat het beest net boven je neus hing.. Ofwel heeft het zich verstopt of vloog het net achter een onbereikbare plaats, boven de kast ofzo...

HEt licht uit.. JE stapt terug in je bed.. En LAP!!! DAAAR HEB JE DAT VEREKTE BEEST WEER!!!

Dus als je jij je eerste mug te verwerken krijgt dit jaar, denk dan terug aan deze post, focus jezelf op de mug.. En GEEF ZE ER 1 VOOR MIJ :thumbs:

uhm...het is nou ook weer niet zo erg hoor ;) maar ik zal 1 voor je vernietigen :D
 
Ik had vroeger mn hele kamer vol hange met flyers. probeer ze dan maar eens te vinden. Ik had toen een zaklamp aan omdat ze op licht af zouden komen. Nou, de eertse had ik na een uur te pakken, ga lekker slapen en ja hoor. nummer twee!!!:mad:
maar als ik eenmaal heb besloten om ze te grazen te nemen dan blijf ik net zolang wakker tot ik ze heb.

Wat ik wel vaak doe als ik een mug detecteer, is naar de slaapkamer van mn broertje gaan om daar t licht aan te doen en de deur wagenwijd open te zetten om vervolgens mijn slaapkamer onherroepelijk hermetisch af te sluiten.
altijd leuk om de volgende ochtend dat gemopper te horen.
slecht ben ik he:D

doe midden in de nacht dan vaak t licht op de gang aan maar daar trappen ze vaak niet in:mad:
 
Originally posted by dandyman
Ik had vroeger mn hele kamer vol hange met flyers. probeer ze dan maar eens te vinden. Ik had toen een zaklamp aan omdat ze op licht af zouden komen. Nou, de eertse had ik na een uur te pakken, ga lekker slapen en ja hoor. nummer twee!!!:mad:
maar als ik eenmaal heb besloten om ze te grazen te nemen dan blijf ik net zolang wakker tot ik ze heb.

Wat ik wel vaak doe als ik een mug detecteer, is naar de slaapkamer van mn broertje gaan om daar t licht aan te doen en de deur wagenwijd open te zetten om vervolgens mijn slaapkamer onherroepelijk hermetisch af te sluiten.
altijd leuk om de volgende ochtend dat gemopper te horen.
slecht ben ik he:D

doe midden in de nacht dan vaak t licht op de gang aan maar daar trappen ze vaak niet in:mad:

hahaha, dat is pas smerig :evil2:
 
Ehum, Bracke ben het helemaal eens met je muggenverhaal! Gelukkig word ik zelf zo goed als nooit gestoken (mijn bloed is te vies of zo...?), maar die klote herrie die ze maken is echt ergerlijk!

Maaruh met je paraplu en windscherm irritatie ben ik het toch niet helemaal eens. Kijk, ik ben vorig jaar ook met mijn schatigge vriendinnejte een weekje op vacantie geweest in Burg Haamstede, aan het strand. Maar ook al is het mooi weer het waaid r gewoon altijd k*nker hard! Aangezien wij nogal eens van een jointje houden namen wij dus ook maatregelen mee om de wind tegen te houden. Want anders zie je daar je vloeitje, tipje, plukje shag en lading wiet meegenomen worden door de wind (en believe me, dat is geen pretty sight!). Dus als je een verliefd stelletje ziet achter een windscherm, erger je niet, wij zijn gewoon een jointje aan't bouwen :)
 
Gelukkig heb ik nou weer geen last van muggen:D

Hoef ik me daar niet aan te irriteren i.i.g.
 
Originally posted by Rob G
Ehum, Bracke ben het helemaal eens met je muggenverhaal! Gelukkig word ik zelf zo goed als nooit gestoken (mijn bloed is te vies of zo...?), maar die klote herrie die ze maken is echt ergerlijk!

Maaruh met je paraplu en windscherm irritatie ben ik het toch niet helemaal eens. Kijk, ik ben vorig jaar ook met mijn schatigge vriendinnejte een weekje op vacantie geweest in Burg Haamstede, aan het strand. Maar ook al is het mooi weer het waaid r gewoon altijd k*nker hard! Aangezien wij nogal eens van een jointje houden namen wij dus ook maatregelen mee om de wind tegen te houden. Want anders zie je daar je vloeitje, tipje, plukje shag en lading wiet meegenomen worden door de wind (en believe me, dat is geen pretty sight!). Dus als je een verliefd stelletje ziet achter een windscherm, erger je niet, wij zijn gewoon een jointje aan't bouwen :)

Zolang je dat windscherm maar niet in mn zon zet,
OK :thumbs:
 
Back
Naar boven