AndroidHealthClinic

waar injecteerbare b12 halen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
waar halen jullie het vandaan? Vraag aan de Hollanders aangezien je het in Belgie gewoon kunt verkrijgen in de apotheek zonder receptuur.
 
In Belgie en Duitsland zijn ze verkrijgbaar maar ook weer niet overal :eek: ,
verschillende underground supply-ers hebben ze in hun pakket :yes: , je moet
dan zorgen dat je hydrococabine krijgt, is erg goed :D
 
ja, kan je iets concreter zijn misschien. Anders PM je me maar voor adresjes ;)
 
iemand anders........
 
verkrijgbaar hier zonder recept?
wat doet het precies?

edit:
Vitamin B12 (Cyanocobalamid) has been used by athletes since the 1970’s in the belief that it promotes muscle anabolism, mood and appetite.
dus niet om te cutten?
 
Laatst bewerkt:
Ik haal het in duitsland. Gewoon verkrijgbaar in de apotheek. Zorg alleen wel dat je naar een grote apotheek gaat, de kleine hebben niet veel voorraad is me al opgevallen.
 
yo smoothold, wilde je pm sturen maar je box zit vol, stuur er anders ff een naar mij toe ivm b12 groet d
 
Kan iemand mij een Pm sturen over prijzen enzo. Je hebt dan ook nog die naald nodig of niet ;) Me moeder zou helemaal gek worden al ziet ze die spullen hier in huis :D
 
b12 is heel goedkoop , voor 5 euro heb je al 10 ampullen . Hier in belgie kan je ze gewoon bij de apotheek gaan halen .

Als je ze injecteerd moet je een optrek naald hebben en een inspuitnaald , en natuurlijk telkens een nieuwe spuit en naald als je injecteerd.

je kan het in je spier injecteren , daar heb je een lange naald voor nodig en is natuurlijk wel pijnlijker dan een korte . De korte naald moet je injecteren in een plooi die je maakt bv in je buikvel.

denk er wel aan dat je een paar dagen niet kunt slapen , ik toch allesinds
maar eten doe je wel als een gek! :D
 
peuters zei:
b12 is heel goedkoop , voor 5 euro heb je al 10 ampullen . Hier in belgie kan je ze gewoon bij de apotheek gaan halen .

Als je ze injecteerd moet je een optrek naald hebben en een inspuitnaald , en natuurlijk telkens een nieuwe spuit en naald als je injecteerd.

je kan het in je spier injecteren , daar heb je een lange naald voor nodig en is natuurlijk wel pijnlijker dan een korte . De korte naald moet je injecteren in een plooi die je maakt bv in je buikvel.

denk er wel aan dat je een paar dagen niet kunt slapen , ik toch allesinds
maar eten doe je wel als een gek! :D

Als ik zulke spullen zou aanschaffen, zou ik meer pijn hebben van de klappen die ik van mijn moeder zou krijgen, dan van een klein naaldje :D
 
peuters zei:
denk er wel aan dat je een paar dagen niet kunt slapen , ik toch allesinds
maar eten doe je wel als een gek! :D

wat is dat nou?? niet slapen?? wel of geen b12 maakt voor mij qua slapen geen verschil....

en het zetten voel je toch wel een beetje 't brandt wat. ik heb ze op het moment in een B mix van 3 ml en die zet ik in m'n been met een 0.5 x 25 heb het ook met 0.5 x 12 gedaan maar toen kwam er een bultje die een uurtje of zo bleef zitten.......
 
@the_ur wat voor effecten heeft het gebruik van de b12 die je op het moment gebruikt, cycle je het? hoe doseer je het? graag meer info :)
 
inderdaad meer info graag. Over doseringen.

en werkt b12 erg goed? Oftewel is het de moeite waard om het te injecteren en wat doet het precies met je?
 
ik cycle het 2 weken op 2 weken af. ampulletjes die ik heb zijn 1000mcg en die zet ik om de dag.

Mijn eetlust is flink omhoog gegaan en heb een betere pomp tijdens training.

Je zult er niet hard op groeien maar tis een leuk middel om je wat meer energie te geven.
 
moest je de depot versie nou 1 keer per maand of week zetten ??
weet iemand toevallig een goede website waar ik het kan bestellen ?
 
om de dag gebruiken? dat lijkt me niet goed op de langere termijn, kijk maar naar patienten met B12 deficientie, die nemen B12 injectie eens per maand of 2 maanden om zo vermoeidheid te voorkomen.
en heb ergens gelezen dat je het met foliumzuur van 500 mg mee moet beginnen in te nemen...
 
trouwens zuigtabletten van vit B12 zouden net zo goed werken als B12 inject door het feit dat de zuigtablet via het slijmvlies onder de tong in het bloed wordt opgenomen. Daarbij zou het dezelfde rendement hebben als een inject die ook direct in de bloed wordt gespoten.
 
peuters zei:
b12 is heel goedkoop , voor 5 euro heb je al 10 ampullen . Hier in belgie kan je ze gewoon bij de apotheek gaan halen .

Als je ze injecteerd moet je een optrek naald hebben en een inspuitnaald , en natuurlijk telkens een nieuwe spuit en naald als je injecteerd.

je kan het in je spier injecteren , daar heb je een lange naald voor nodig en is natuurlijk wel pijnlijker dan een korte . De korte naald moet je injecteren in een plooi die je maakt bv in je buikvel.

denk er wel aan dat je een paar dagen niet kunt slapen , ik toch allesinds
maar eten doe je wel als een gek! :D
Ik gebruik gewoon insulinespuitjes, zelfde voor optrekken als inspuiten, die dingen blijvebn gewoon scherp, soms zet ik wel 2 x na elkaar met dezelfde spuit waar ik al mee heb opgetrokken. Gaat bij mij in de biceps en triceps of schouders.

Je eetlust is niet te doen, ik heb afgelopen weekend bijna 10.000 kcal op een dag opgegeten gewoon elk uur honger alsof je een vreetkick hebt na een joint :D

Het was wat klote in de week omdat ik aan het cutten ben, het voordeel is dat je tijdens de cut een enorme pump en vasculariteit krijgt maar de eetlust is gewoon lastig vooral na de cardio. Ben er dus mee gestopt.
Met slapen heb ik geen probleem gehad.

In Belgie kan je het in 9/10 apothekers gewoon halen in grote hoeveelheid en is spotgoedkoop. In Nederland heb ik gehoord dat ze er moeilijk over doen, je kan proberen om te zeggen dat je vegetarier bent of bloedarmoede hebt en je arts zei dat een voorschrift niet nodig is. (is het ook niet in principe)
 
je bent toch al langer aan het cutten. Je hebt toch gecut en b12 gebruikt. Hoe heb je jezelf dan zo kunnen beheersen met die vreetbuien die hier van krijgt?
 
klempic zei:
trouwens zuigtabletten van vit B12 zouden net zo goed werken als B12 inject door het feit dat de zuigtablet via het slijmvlies onder de tong in het bloed wordt opgenomen. Daarbij zou het dezelfde rendement hebben als een inject die ook direct in de bloed wordt gespoten.
Nope, injects zijn zeker beter in opname, zijn studies van.
 
Back
Naar boven