Fitness Seller

Waar internetoplichterij aangeven?

Bezoekers in dit topic

de beantwoorde smsjes die jullie ontvangen zijn, bots

waar ook het nummer "boten anna" over ging een computer die aan de hand van trefwoorden standaard berichten trug stuurt. bijvoorbeeld de combinatie van "schatje, hou van je, gevoelens, coïtus" zullen beantwoord worden met vooraf opgemaakte berichten die meestal altijd wel van toepassing zijn.
leuke manier van testen is een paar keer een bericht te sturen met een compleet onlogische bericht opmaak.
of 1 woord waar je elke keer de zelfde reactie op zal krijgen.

een wel bekende "bot" is chatman die ik zelf ook een tijd in mijn lijst heb gehad, voeg hem toe op je msn kan je er een beetje achter komen hoe die dingen werken. :blabla@chatman.tv
 
De allerbeste manier is even contact opnemen met Tros Opgelicht. Die smullen van dit verhaal en besteden er zeker aandacht aan en gaan zelf het onderzoek uitbreiden. DOEN! :D
 
De allerbeste manier is even contact opnemen met Tros Opgelicht. Die smullen van dit verhaal en besteden er zeker aandacht aan en gaan zelf het onderzoek uitbreiden. DOEN! :D

Ja daar zat ik ook aan te denken, krijgen we straks een sensatievolle reportage op tv:thumbs:
 
Precies dus doen Knight, met de tekst erbij die je hier geschreven hebt!
 
Veel mensen willen ws gewoon opgelicht worden,vaak kunnen ze er gewoonweg niets aan doen maar ook vaak wel!

Wat denk je nuzelf als vent?,al die dames die zich ''aanbieden'' op TV voor wilde spannende coïtus.
Zou bijna denken dat al die vrouwen aan de testeron zitten want de 1 nog mooier als de ander is nog heter en geiler als de ander........walhala het kan niet op allemaal.

Je bent toch knap achterlijk als je daarin trapt en naar gaat zitten SMessen/bellen.
Wat voor simpele ziel ben je dan???
 
Anna was een väldigt vacker tjej ;)

Als je zelf niet kunt aanvoelen hoe nep die date-sms-dingen zijn :rolleyes:
 
Veel mensen willen ws gewoon opgelicht worden,vaak kunnen ze er gewoonweg niets aan doen maar ook vaak wel!

Wat denk je nuzelf als vent?,al die dames die zich ''aanbieden'' op TV voor wilde spannende coïtus.
Zou bijna denken dat al die vrouwen aan de testeron zitten want de 1 nog mooier als de ander is nog heter en geiler als de ander........walhala het kan niet op allemaal.

Je bent toch knap achterlijk als je daarin trapt en naar gaat zitten SMessen/bellen.
Wat voor simpele ziel ben je dan???

Daar gaat het niet om. Het ís ook echt oplichterij. Net zoiets als de hele supplementen industrie, daarvan kun je ook zeggen wie koopt er nu hmb en testoprul, maar dat doe je ook. Verbieden die volksverlakkerij.
 
Klopt hele supplementen industrie is dat ook.
In feitte heb je genoeg aan je eiwitpoeder,Vitamine's (Creatine).

Zijn ook de dingen die ik koop/gebruik soms Weightgainer
de rest vroeger veel uitgeprobeert maar merkte totaal geen verschil qua vooruitgang.
 
Daar gaat het niet om. Het ís ook echt oplichterij. Net zoiets als de hele supplementen industrie, daarvan kun je ook zeggen wie koopt er nu hmb en testoprul, maar dat doe je ook. Verbieden die volksverlakkerij.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
daarvan kun je ook zeggen wie koopt er nu hmb en testoprul, maar dat doe je ook. Verbieden die volksverlakkerij.

Brutez!! :D
 
Sorry bro, weinig kans
Dit is te onbelangrijk voor de politie om het maar zo hard mogelijk te zeggen
 
Als ik de site zie met die foto's, heb je gelijk al door het niet klopt.

Amy is Helpdeskmedewerkster. Yeah right :D

Die andere chick werkt in de supermarkt. Als je het dan al niet door hebt. Echt een kansloze site.
 
Back
Naar boven