Fitness Seller

waar is deze oef voor? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
ik kan zo 1, 2 geen oefening vinden met plaatje of zo... ik zal hem maar zo goed als ik ka beschrijven...

Je gaat staat met 2 dumbbells ( 1 in elke hand ;) ) op heuphoogte...
je zorgt dat je dumbbells op je heughoogte elkaar voor aantikken daarna zorg je dat ze elkaar achter( je rugkant) aantikken. je brengt je gewichten weer naar de voorkant en tikt ze weer voor aan ( telkens op ong. heuphoogte)

Welke spier(en) train ik mee? Bij welke groep deel ik hem in ?
Vinden julie het een goede oefening ?
 
Zou het iets voor schouders zijn?
Je pakt denk ik ook wel gelijk rug en borst mee.
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd ???
Maar ik ken ook niet zo heel veel oefening buiten de standaard oefeningen die op EXRX staan.
 
Een beetje je schouders denk ik, maar het lijkt me eigenlijk niet zo'n zinvolle oefening.
 
zoals je het beschrijft, lijkt mij het een oefening om tijd te rekken...
 
Lol KaLe. :roflol:
Maar idd, vreemde oefening. ??? Waar heb je die oefening gezien, wie deed ze... Misschien iemand die revalidatie deed ofzo? :)
 
nog nooooooooooooit van gehoord.
 
Rotator cuffs misschien?
 
t is een oefening om de lachspieren te trainen.....
 
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh???:scratch: wie heeft jou die oefenig aangeleerd?Mickey Mouse???
 
Ik zie er het nut ook niet van in, maar ik weet zeker dat er iemand is die er een heel zinnige verklaring voor kan geven. Waar doe je het btw voor?
 
Ik heb het weleens gevraagd aan een reus die met 40 kilo in zn klauwen schreeuwend de oefening stond te doen die jij beschrijft...Hij zei schouders:S
Lijkt me nou niet echt effectief....
 
Ken de oef. ook, maar zou niet weten waarvoor hij is en waarom je hem in godsnaam zou doen :/
 
KaLe zei:
zoals je het beschrijft, lijkt mij het een oefening om tijd te rekken...

Blèhewhehe :roflol:

Het lijkt me nou echt zo'n oefening die je uren achter elkaar kan doen omdat de dumbbells op eigen vaart heen en weer zwaaien, ze kletsen tegen elkaar en stuiteren weer de andere kant op. Net zoiets als side bends met in elke hand een dumbel. :rolleyes:
 
MightyDuck zei:
Blèhewhehe :roflol:

Het lijkt me nou echt zo'n oefening die je uren achter elkaar kan doen omdat de dumbbells op eigen vaart heen en weer zwaaien, ze kletsen tegen elkaar en stuiteren weer de andere kant op. Net zoiets als side bends met in elke hand een dumbel. :rolleyes:

whehe, beter loopt er geen chick in de zaal waar je een stijve hark van krijgt, anders zit je pipo ertussen :eek:
 
Anders probeer je het gewoon uit en kijk je waar je het voelt. En voila, je weet waar de oefening voor is.
 
Ik weet dat het bij basket (speel ik) zonder gewichten erbij dient om uw handreactie te verbeteren. Maar met gewichte?
 
Misschien een gevarieerde voor en achter shrug ???
Wat een onzinoefening :p
 
Back
Naar boven