XXL Nutrition

Waar is oli? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
de gare haan oli is weinig meer te vinden, the new and improved oli is echter gewoon nog vaak aanwezig..
 
bedoel je dat oli zal worden gebanned spike?
 
nog niet, d'r staat nog geen banned onder z'n naam maar volgens mij zal dit niet lang meer duren...

hey 12345, hoe komt het dat je na 2 posts al iemand mist die nog gewoon actief is? wie noemt zichzelf nou 12345, misschien iemand een 'bijzondere' relatie heeft met rob12345? 8)

oftewel.... 12345 = oli ?
 
Laatst bewerkt:
neeeh Oli is Spiritueel bij ons :D
 
Originally posted by Ryu
neeeh Oli is Spiritueel bij ons :D
als het 'duiveltje' van je geweten :devil:
(net als bij tom en jerry enz :D)
 
Oom Oli kan niet worden gebanned, volgens mij gaat ie dan gewoon naar een ander internetcafé om derest te stalken ;)
 
Oli weg, Killer weg, straks 12345 weg... iedereen weg weg weg weg weg weg weg :rolleyes: j/k :D
 
jezus neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

straks gaan we het hier op dit board nog over bodybuilding en dergelijke hebben.

Ik spreek hierbij mijn SCHANDE UIT !!!:rolleyes:
 
Haha... Ilya.. Welkom terug!

Oli, geweldig met mate, maar niet met vaten..

Espi
 
oli heeft een account ban op zen naam, en killer was oli onder een ander account, hij heeft er verschillende aangemaakt. maar die heb ik kunnen opsporen. oli is nog niet op ip geband maar hij is wel degelijk geband.
 
Originally posted by FraGGo
nog niet, d'r staat nog geen banned onder z'n naam maar volgens mij zal dit niet lang meer duren...

hey 12345, hoe komt het dat je na 2 posts al iemand mist die nog gewoon actief is? wie noemt zichzelf nou 12345, misschien iemand een 'bijzondere' relatie heeft met rob12345? 8)

oftewel.... 12345 = oli ?

Fantaseer nog maar ff verder.....:D
 
Beetje vreemd maar best lekker.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven