Appie verkoopt gepasteuriseerd eiwit, weet alleen niet of dat ook in grootverpakking is. Anders moet je ff VEN pasje regelen, daar hebben ze het in 5-liter flessenWout zei:Zijn er ook winkels in nederland die ei-eiwit verkopen? (eieren zonder dooier dus). Op amerikaanse sites ben ik het al tegengekomen, en het kost een stuk minder dan eiwitpoeder.
Hmm, cool, thanks!Dani zei:Appie verkoopt gepasteuriseerd eiwit, weet alleen niet of dat ook in grootverpakking is. Anders moet je ff VEN pasje regelen, daar hebben ze het in 5-liter flessen![]()
Geen flauw idee, sorry.marcos zei:ey dat klinkt goed. Ik haal ze bij de macro, alleen hebben ze daar alleen 1-liter flessen.
Hoe duur zijn die 5 liter flessen?
Bro die ei-eiwit van MDY is niet zo duur tjek daar eens!!Wout zei:Zijn er ook winkels in nederland die ei-eiwit verkopen? (eieren zonder dooier dus). Op amerikaanse sites ben ik het al tegengekomen, en het kost een stuk minder dan eiwitpoeder.
sanniejj zei:Let wel op, deze eiwitten worden trager opgenomen dan bv. whey proteine... met als gevolg dat het slecht te gebruiken is bij post-workout voedsel.
Ze worden pas na zo'n 8 tot 11 uur opgenomen, terwijl whey binnen 30 minuten is opgenomen.
kingnbajam zei:graag argumenten please.
(als ei-eiwit na 8 tot 11 uur wordt opgenomen, doet casseine er volgens jou zeker 2 weken over![]()
)
whaahahahaahaakingnbajam zei:graag argumenten please.
(als ei-eiwit na 8 tot 11 uur wordt opgenomen, doet casseine er volgens jou zeker 2 weken over![]()
)
Ik was ook niet van plan een minigasfornuis en een koekepan mee te nemen naar de gym hoor.sanniejj zei:Let wel op, deze eiwitten worden trager opgenomen dan bv. whey proteine... met als gevolg dat het slecht te gebruiken is bij post-workout voedsel.
Ze worden pas na zo'n 8 tot 11 uur opgenomen, terwijl whey binnen 30 minuten is opgenomen.
sanniejj zei:Casseine doet er ca. 3a4 uur over. En tja argumenten.. het is gewoon zo.. ben niet wetenschappelijk genoeg aangelegd om het uit te leggen![]()
Al duizend topics hier over. Gewoon in de Makro. Staat bij de eieren. in verpakkingen van 250 ml of van 2 liter.Misschien een oud topic, maar wie weet waar je ei-eiwit in Belgie kan kopen?
Ik kan het maar niet vinden![]()