Fitness Seller

Waar kan ik ei-eiwitten kopen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wout

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2002
Berichten
84
Waardering
0
Zijn er ook winkels in nederland die ei-eiwit verkopen? (eieren zonder dooier dus). Op amerikaanse sites ben ik het al tegengekomen, en het kost een stuk minder dan eiwitpoeder.
 
Wout zei:
Zijn er ook winkels in nederland die ei-eiwit verkopen? (eieren zonder dooier dus). Op amerikaanse sites ben ik het al tegengekomen, en het kost een stuk minder dan eiwitpoeder.
Appie verkoopt gepasteuriseerd eiwit, weet alleen niet of dat ook in grootverpakking is. Anders moet je ff VEN pasje regelen, daar hebben ze het in 5-liter flessen :)
 
Dani zei:
Appie verkoopt gepasteuriseerd eiwit, weet alleen niet of dat ook in grootverpakking is. Anders moet je ff VEN pasje regelen, daar hebben ze het in 5-liter flessen :)
Hmm, cool, thanks! :)

En dan is het in vloeibare vorm gewoon neem ik aan?
 
Let wel op, deze eiwitten worden trager opgenomen dan bv. whey proteine... met als gevolg dat het slecht te gebruiken is bij post-workout voedsel.

Ze worden pas na zo'n 8 tot 11 uur opgenomen, terwijl whey binnen 30 minuten is opgenomen.
 
ey dat klinkt goed. Ik haal ze bij de macro, alleen hebben ze daar alleen 1-liter flessen.
Hoe duur zijn die 5 liter flessen?
 
marcos zei:
ey dat klinkt goed. Ik haal ze bij de macro, alleen hebben ze daar alleen 1-liter flessen.
Hoe duur zijn die 5 liter flessen?
Geen flauw idee, sorry.
 
Wout zei:
Zijn er ook winkels in nederland die ei-eiwit verkopen? (eieren zonder dooier dus). Op amerikaanse sites ben ik het al tegengekomen, en het kost een stuk minder dan eiwitpoeder.
Bro die ei-eiwit van MDY is niet zo duur tjek daar eens!!
 
sanniejj zei:
Let wel op, deze eiwitten worden trager opgenomen dan bv. whey proteine... met als gevolg dat het slecht te gebruiken is bij post-workout voedsel.

Ze worden pas na zo'n 8 tot 11 uur opgenomen, terwijl whey binnen 30 minuten is opgenomen.


graag argumenten please.

(als ei-eiwit na 8 tot 11 uur wordt opgenomen, doet casseine er volgens jou zeker 2 weken over :rolleyes: :o )
 
8-11u ja idd, ik ben al aan het farten 10 mins na men eitjes hoor ;)
 
kingnbajam zei:
graag argumenten please.

(als ei-eiwit na 8 tot 11 uur wordt opgenomen, doet casseine er volgens jou zeker 2 weken over :rolleyes: :o )

Casseine doet er ca. 3a4 uur over. En tja argumenten.. het is gewoon zo.. ben niet wetenschappelijk genoeg aangelegd om het uit te leggen :rolleyes:
 
kingnbajam zei:
graag argumenten please.

(als ei-eiwit na 8 tot 11 uur wordt opgenomen, doet casseine er volgens jou zeker 2 weken over :rolleyes: :o )
whaahahahaahaa :D
 
sanniejj zei:
Let wel op, deze eiwitten worden trager opgenomen dan bv. whey proteine... met als gevolg dat het slecht te gebruiken is bij post-workout voedsel.

Ze worden pas na zo'n 8 tot 11 uur opgenomen, terwijl whey binnen 30 minuten is opgenomen.
Ik was ook niet van plan een minigasfornuis en een koekepan mee te nemen naar de gym hoor.
 
sanniejj zei:
Casseine doet er ca. 3a4 uur over. En tja argumenten.. het is gewoon zo.. ben niet wetenschappelijk genoeg aangelegd om het uit te leggen :rolleyes:

Dat is natuurlijk onzin. Ook jij kunt je vergissen in dingen en hebt misschien bronnen verkeerd geïnterpreteerd. Ik kan je alvast vertellen dat ei-eiwit absoluut niet in 8-11 uur wordt 'opgenomen'.

Dat 'opgenomen' hangt van 10000000 dingen af... wanneer je het neemt, in welke combinaties etc. etc.

Als je dus een heel ei eet, dan zit daar ook vet bij... waardoor de 'opname' wordt vertraagd.
 
Misschien een oud topic, maar wie weet waar je ei-eiwit in Belgie kan kopen?
Ik kan het maar niet vinden :(
 
Misschien een oud topic, maar wie weet waar je ei-eiwit in Belgie kan kopen?
Ik kan het maar niet vinden :(
Al duizend topics hier over. Gewoon in de Makro. Staat bij de eieren. in verpakkingen van 250 ml of van 2 liter.
 
Enige nadeel aan die van 2liter zijn dat je ze moet opmaken binnen de 2dagen. Ik vind het vrij kostelijk voor wat het is.
 
Hmm idd. Kan je trouwens iets bij de makro halen zonder dat je lid bent van een winkel/restaurant/bedrijf? Dacht dat het eigenlijk alleen daar voor was.
 
Je hebt een klantenkaart nodig, die kan je aanvragen aan de ingang ;)
 
Back
Naar boven