AndroidHealthClinic

Waar kan ik in NL volle kwark naturel halen ?

Bezoekers in dit topic

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
zelfde bakjes als die vierkante magere alleen dan meer vet
 
Ik ze ook niet gevonden, maar heb het opgelost door er gewoon wat lijnzaasolie aan toe te voegen...
 
(Soulfly) zei:
Ik ze ook niet gevonden, maar heb het opgelost door er gewoon wat lijnzaasolie aan toe te voegen...

Dat gebruik ik zoiezo, maar aangezien ik niet snel spier aan zet
wil ik hiermee een calorie overschot creeën.

check:
kwark ( mager ) 100 gr 64 13.0 3.0 0.0
kwark (vol) 100 gr 159 11.1 3.2 11.4

dat scheelt nogal als je 500 gram op eet
 
idd ik had het ook nodig voor de dagen dat ik weinig KH at, maar ik heb dus een eetl. lijnzaadolie aan de kwark toegevoegd.
 
C1000, albert heijn overal wel zon beetje..
 
sooooo kerel je hebt aan men tip gedacht nu je terug gaat bulken!

JAY WEER AAN DE IJZERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :D :D
 
yepz, eind dit jaar wil ik over de 90kg zijn en ga ik een kuurtje pakken
 
Bij Albert Heijn hebben ze nu een geweldige Franse kwark. De naam is Jockey en het is van Danone. Er zit iets van 8 of 9 gram vet in en dat spul smaakt geweldig.

Ik neem het niet zo heel vaak, omdat het eiwit gehalte iets lager ligt en de vetten wat hoog. Maar voor jou is dit denk ik geweldig.
 
saint zei:
Bij Albert Heijn hebben ze nu een geweldige Franse kwark. De naam is Jockey en het is van Danone. Er zit iets van 8 of 9 gram vet in en dat spul smaakt geweldig.

Ik neem het niet zo heel vaak, omdat het eiwit gehalte iets lager ligt en de vetten wat hoog. Maar voor jou is dit denk ik geweldig.

Ja klopt ik werk er zelf en help met bestellen ja ik ben niet kapot van hun kwark.
 
Neem dan gewoon een paar eetlepels olijfolie erbij als je kcals aan je schema wilt toevoegen. Is goed vet,goedkoop en makkelijk :D
 
big kelvin zei:
Ja klopt ik werk er zelf en help met bestellen ja ik ben niet kapot van hun kwark.

Werk je daar? Kunnen we dan geen kwark met korting bij jou bestellen?
 
Murk zei:
Neem dan gewoon een paar eetlepels olijfolie erbij als je kcals aan je schema wilt toevoegen. Is goed vet,goedkoop en makkelijk :D

Lijkt me niet goed als je al 25gram (2 eetlepels) lijnzaadolie gebruikt
daar nog meer olie bij te nemen. Of niet dan ? ???
 
Back
Naar boven