MuscleMeat

Waar komt dit vandaan?

Bezoekers in dit topic

Geen idee, in de gym waar ik train ligt net hetzelfde, altijd handig als je nog eens iets wilt checken :).
Je hebt ze voor ook voor biceps, triceps, rug, benen, schouders ;).
 
Staat er gee nschrijver of ref ISBN nr of zo ergens? Ik ben ook op zoek naar biceps triceps en benen.

Geen idee, in de gym waar ik train ligt net hetzelfde, altijd handig als je nog eens iets wilt checken :).
Je hebt ze voor ook voor biceps, triceps, rug, benen, schouders ;).
 
Liggen ook bij ons in de gym, en lagen ook in mijn vorige gym.
Maar een sporter die zich een beetje serieus neemt weet dit allemaal wel.
 
Heeft iemand hier al een goede download van kunnen vinden in pdf? :D
 
Thx voor de link, ik heb wat te doen het komende uur :)
 
Heeft iemand hier al een goede download van kunnen vinden in pdf? :D

Ik heb hem in pdf op me computer staan, hij is zo'n 60mb dus als jij een upload site weet waar je je niet hoef te registreren ofzo dan wil ik hem er wel op zetten..
 
Frederic Delavier overigens. Heb het boek hier toevallig op m'n bureau liggen. :P Nog altijd geen spijt van aankoop.
 
Idd, klote layout en kleine plaatjes.
 
Het boek kopen is je geld ook wel waard hoor. : )

een van de weinige boeken die ik heb... mooie plaatjes en dat alleen al maakt het een erg mooi boek.
 
Puik stukje,ga ik ff zoet mee zijn thanks man :thumbs:
 
een van de weinige boeken die ik heb... mooie plaatjes en dat alleen al maakt het een erg mooi boek.

Klopt, ik heb gezien dat Kai Greene het boek ook heeft. Hij maakt er tijdens een filmpje driftig aantekeningen en is geconcentreerd plaatjes aan het overtekenen.

Ah, filmpje gevonden. : )

http://www.youtube.com/watch?v=uZIpc0LeJg8

Ergens rond 3:31 en verder. In de metro.
 
Allemaal bedankt voor de info !
Snap alleen niet waarom in de link van scribd.com er ook blessure paginas bij zitten die ik mis in het nederlandse boek.
bijv page 51, er moet dus nog een andere ( oudere? ) versie zijn...
http://www.scribd.com/doc/4960455/Krachttraining-Borst-Rug

PS: wat is die kai Green een monster zeg..niet Mr Natural :-)
 
Back
Naar boven