XXL Nutrition

Waar kopen jullie voedsel

Bezoekers in dit topic

Pontresina

Novice
Lid geworden
29 jul 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Goedenavond,

Aangezien onze sport bodybuilding veel om voedsel draait, lijkt me het interessant om te weten waar jullie voedsel kopen.

Qua prijs / kwaliteit verhouding enz.



Pontresina
 
Jumbo
 
74 kg op 1.85 en jij doet aan bodybuilding?

Anyway, ik haal mijn voeding bij XXL Nutrition (graag extra goodies voor deze) @musclemeat (geldt ook voor jullie) en de rest bij de jumbo. Sligro en Hanos wil ik ook nog wel eens komen.
 
Aldi
AH
Plus
Jan Linders
Jumbo
LIDL
XXL Nutrition
MuscleMeat
Body&Fit
De Echte Bakker
 
Aldi
AH
Plus
Jan Linders
Jumbo
LIDL
XXL Nutrition
MuscleMeat
Body&Fit
De Echte Bakker
Kom jij echt regelmatig in al die supermarkten of is het gewoon net hoe het uitkomt?:p
 
Ik haal de wekelijkse boodschappen altijd bij Albert Heijn. Sommige producten zoals tonijn sla ik meestal groot in bij Lidl zodat ik daar niet wekelijks heen hoef. Ook kom ik nog wel eens bij de makro.
Verder is dit aangevuld met kip en whey van respectievelijk musclemeat en xxl nutrition.
 
Kom jij echt regelmatig in al die supermarkten of is het gewoon net hoe het uitkomt?:p

Net hoe het uitkomt idd, maar zaterdagochtend ga ik toch vaak wel even langs een winkel of 5 :roflol: Niet zo zeer vanwege de koopjes, maar vanwege lekker of niet aanwezig in andere winkel :emo:
 
Goedenavond,

Aangezien onze sport bodybuilding veel om voedsel draait, lijkt me het interessant om te weten waar jullie voedsel kopen.

Qua prijs / kwaliteit verhouding enz.



Pontresina

Vis bij de toko 25kg box andere voedings waar bij de jumbo
 
Net hoe het uitkomt idd, maar zaterdagochtend ga ik toch vaak wel even langs een winkel of 5 :roflol: Niet zo zeer vanwege de koopjes, maar vanwege lekker of niet aanwezig in andere winkel :emo:
Dat laatste stoor ik me ook altijd enorm aan. Gelukkig hebben ze bij de AH XL waar ik altijd ga vrijwel altijd alles. Ik doe altijd alleen de boodschappen, lekker zelfscannen en zonder gedoe bij de kassa naar buiten lopen.
 
Carrefour, Delhaize, Spar, Aldi en soms XXL.
 
Lidl, Hoogvliet, AH en The Dutch Giant (MuscleMeat). MuscleMeat voor de prep (middag en avondeten). Supermarkten voor de dames in huis, watervoorraad, broodbeleg etc.
 
Bij de Turkse supermarkt vlees/kip/fruit halen
Bij de visboer, lekker viesh
Overige:
Appie
Jumbo (soms)
Dekamarkt
 
Dat laatste stoor ik me ook altijd enorm aan. Gelukkig hebben ze bij de AH XL waar ik altijd ga vrijwel altijd alles. Ik doe altijd alleen de boodschappen, lekker zelfscannen en zonder gedoe bij de kassa naar buiten lopen.

Same here, alleen boodschappen doen.. Efficient, doelbewust en geen stress :D Vrouwen willen er gelijk een heel uitje van maken, in de fucking supermercado :eek: Nope Nope Nope Nope

tenor.gif
 
Vlees bij Muscle Meat
Eiwit van xxl
Overige producten kijk ik wekelijks waar iets in de aanbieding is, bij goeie aanbieding koop ik veel in.
Meestal groente bij AH (beste thaise groentemix).
Dekamarkt
Boni
 
Same here, alleen boodschappen doen.. Efficient, doelbewust en geen stress :D Vrouwen willen er gelijk een heel uitje van maken, in de fucking supermercado :eek: Nope Nope Nope Nope

Bekijk bijlage 462184

Ik vind dat altijd superleuk!!! De gedachte dan, de daadwerkelijke uitvoering van "gezellig samen naar de supermarkt" is vaak één en al horror.
 
Ik vind dat altijd superleuk!!! De gedachte dan, de daadwerkelijke uitvoering van "gezellig samen naar de supermarkt" is vaak één en al horror.

:roflol:

Wij mannen zijn niet gemaakt voor het lekker flaneren in de supermarkt :emo:
 
Voedselbank
 
Back
Naar boven