Fitness Seller

Waar kopen jullie voedsel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind dat altijd superleuk!!! De gedachte dan, de daadwerkelijke uitvoering van "gezellig samen naar de supermarkt" is vaak één en al horror.
Hahaha
 
Ik vind dat altijd superleuk!!! De gedachte dan, de daadwerkelijke uitvoering van "gezellig samen naar de supermarkt" is vaak één en al horror.
Het ergste is de dag voor Kerst nog even boodschappen willen doen. Dan word je omvergestruind door gillende kinderen en paniekerige mensen die al het vlees en drank uit de schappen rukken om hun kerstdiner op orde te krijgen. Net zoiets als op zaterdag door de Ikea lopen. Een horrordoolhof met gelukkige de nodige shortcuts. Soort van The Shining.
 
Laatst bewerkt:
Boodschappen doen is echt iets wat zsm moet... briefje mee.. rustige tijden kiezen (8:00 ochtend of rond etenstijden).. erin-graaien-eruit en klaar... :o

Hier 4 winkels en 2 turkse winkels in 1 winkelcentrum (+ groot parkeerterrein en garage :o )
Lidl voor het meeste
Deen/AH/Deka voor aanbiedingen
AH als het echt specifieke dingen betreft. (ivm allergie)
Turk voor groente/fruit/kruiden en afwijkende dingen

en moeders brengt wel eens wat dingen van Aldi mee... :o
 
Het ergste is de dag voor Kerst nog even boodschappen willen doen. Dan wordt je omvergestruind door gillende kinderen en paniekerige mensen die al het vlees en drank uit de schappen rukken om hun kerstdiner op orde te krijgen. Net zoiets als op zaterdag door de Ikea lopen. Een horrordoolhof met gelukkige de nodige shortcuts. Soort van The Shining.

Ikea de "koppeltjes hel"...enthousiaste vrouwen die van de ene kant van de winkel naar de andere lopen en mannen die er met een lang gezicht achteraan sjokken. Primark is ook zoiets leuk om je vriendin naartoe te begeleiden...
 
Lidl en Jumbo voornamelijk.

Soms bij de Syrische slager als hij mooie grote stukken vlees heeft waar ik zelf dikke steaks van kan snijden.
 
AH, Muscle Meat, XXL Nutrition. Voor de rest kom of bestel ik eigenlijk nooit.

Pontresina is een mooie plaats.
 
Meeste bij AH en af en toe een bulkbestelling bij Musclemeat.
Daarnaast soms Lidl. Kruidvat en Big Bazar zijn soms leuk met (bulk)aanbiedingen.
Supps bij XXL en Bulk Powders.
 
MuscleMeat (voor vlees/vis)
AH (want is op 25m van m'n woning / tussen werk en metro)
Lidl (tegenwoordig niet zo vaak meer eigenlijk)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
AH (ook lekker veel laten bezorgen), de keurslager en Muscle Meat. Dirk van den Broek, Aldi of Lidl vind ik echt een hel om in te winkelen met al die irritante mensen, dus die vermijd ik als de pest. Verder regelmatig sushi bestellen!
 
Aldi
Lidl
Spar
Tesco
Lehel markthal
Lehel+Te%CC%81r+Market+From+Above.jpg
 
Verbaas mij hoe weinig mensen hier boodschappen doen bij de Lidl. Scheelt ons veel centen vergeleken met de jumbo in ieder geval.

Veel reclames ook van dat jumbo de goedkoopste is. Nou niet hoe ik boodschappen doe.
 
Verbaas mij hoe weinig mensen hier boodschappen doen bij de Lidl. Scheelt ons veel centen vergeleken met de jumbo in ieder geval.

Veel reclames ook van dat jumbo de goedkoopste is. Nou niet hoe ik boodschappen doe.
Jumbo is erg duur. AH heeft goeie aanbiedingen en is in de buurt. Lidl heeft een beperkt aanbod, is voor sommige producten wel goed, maar vind ik geen prettige winkel.
 
Lidl, Aldi, AH
Shakes en koekjes in de action
 
Back
Naar boven