MuscleMeat

Waar kopen jullie?

Bezoekers in dit topic

DVF4F

Novice
Lid geworden
27 aug 2015
Berichten
4
Waardering
0
Waar kopen jullie je supplementen en waarom?
En wat koop je dan?
 
Myprotein. --> goede prijs/kwaliteit. (whey,aminozuren,zma,omega 3,pindakaas...)
 
Ik koop de goedkoopste via mn site zoek ik de best geprijsde supplementen www.cheapsupps.nl soms probeer ik ook wel eens wat nieuws maar wel uit de goedkoopste range. . Koop vooral eiwit en creatine
 
vroeger b&f. Maar na het grote whey debacle overgestapt op XXL. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs!

net toevallig met de aanbiedingen ook een bestelling bij muculi gedaan.
 
XXL en wat losse rommel bij De Tuinen
 
xxl alleen op dit moment.
 
Daar waar ze het goedkoopste zijn..


Ik koop de goedkoopste via mn site zoek ik de best geprijsde supplementen www.cheapsupps.nl soms probeer ik ook wel eens wat nieuws maar wel uit de goedkoopste range. . Koop vooral eiwit en creatine

Toch maar eens vaker gaan kijken hier dus..
 
serieus gewoon elke dag dezelfde topic.
 
Afhankelijk wat in sale staat en ik nodig heb... behalve de proteine pudding. Die koop ik bij XXL :meal:
 
Alweer dit topic?

Daar waar mijn favoriete producten het goedkoopst zijn.
 
Ik koop mijn supplementen sinds een jaar bij powersupplements. Eiwitshake, creatine, bcaa's en naar mijn inziens van goede kwaliteit.
 
Ik koop mijn supplementen sinds een jaar bij powersupplements. Eiwitshake, creatine, bcaa's en naar mijn inziens van goede kwaliteit.

Strong first post.
 
Myprotein voor whey, creatine en BCAA's . Powersupplements voor visolie en multi vit. Bulkpowders heel soms voor whey. XXL soms ook af en toe. Niet goed voor de verzendkosten soms, maar nergens is alles hoe je het precies wilt hebben, maar daar kun je als webshop weinig aan doen :D

---------- Toegevoegd om 01:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:14 ----------

Heb je de testresultaten nooit bekeken..?

Heb jij ze bekeken :o
 
Ik bestel altijd bij body en fitshop! altijd dik tevreden met b&f
 
Ik bestel altijd bij body en fitshop! altijd dik tevreden met b&f

Je bent niet de enige hoor. Meer dan de helft van mijn supps komt nog altijd uit Heerenveen.
 
In principe alles bij Body & Fitshop. Snelle levering en scherpe prijzen. Daarnaast af en toe bij de Tuinen of de Action als ze mooie 1+1 aanbiedingen hebben. Anders zijn ze echt mega duur. Supplementen zijn een toevoeging en voor sommige een levensstijl. Ik houd het daarom graag bij B&F
 
In principe alles bij Body & Fitshop. Snelle levering en scherpe prijzen. Daarnaast af en toe bij de Tuinen of de Action als ze mooie 1+1 aanbiedingen hebben. Anders zijn ze echt mega duur. Supplementen zijn een toevoeging en voor sommige een levensstijl. Ik houd het daarom graag bij B&F

De Tuinen krijg ik altijd zo'n zweefteef-gevoel bij..
Action heeft inderdaad wel leuke weegschalen te koop :rolleyes:
 
Back
Naar boven