AndroidHealthClinic

Waar kopen jullie?

Bezoekers in dit topic

Indien jij en Sylve de threads gaan beheren dan staan deze binnen no-time vol met B&F propaganda :rolleyes:
Bedankt voor het noemen van mij :) Dat vind ik een mooi compliment. Misschien moet ik het in mijn handtekening gaan zetten dan. Iedereen ergert zich er zo aan, dat het gewoon leuk aan het worden is.
 
Af en toe bumpen moet kunnen, maar maak er geen gewoonte van en zoek de juiste threads uit dan! :rolleyes:

Was ook niet de bedoeling, maar bij deze hebben we ook weer iets bijgeleerd :D
Zelfs wist ik niet wat de term 'bump' wilde zeggen :hahaha:
 
Indien jij en Sylve de threads gaan beheren dan staan deze binnen no-time vol met B&F propaganda :rolleyes:

Erg relevante post. Is er verder nog iets waarmee je zit? Dan kan je dat ook wel bij me kwijt hoor, heb erg brede schouders om op uit te huilen dankzij B&F.
En fuck sake, kijk jouw post-geschiedenis eens man. Je noemt B&F meer dan Sylve en ik bij elkaar :roflol:

DeAstronaut Agree. Dank je.
 
De 1 heeft een voorkeur voor xxl, de ander voor bf en weer een ander voor mp/bp. Deze eindeloze discussies hebben we al genoeg gevoerd op dit forum.
 
Ik koop er wel eens als er dingen in aanbieding staan :) moet ik nu op de brandstapel? :)
 
Bedankt voor het noemen van mij :) Dat vind ik een mooi compliment. Misschien moet ik het in mijn handtekening gaan zetten dan. Iedereen ergert zich er zo aan, dat het gewoon leuk aan het worden is.

Ik heb zeker bewondering voor je doorzettingsvermogen gezien de vijandigheid die jij voor je kiezen krijgt. Maar ik zorg er voor dat je een extra kerstbonus krijgt van je werkgever, b&f in dit geval. Je doet echt zo best!

5keer5, haha jouw postgeschiedenis blinkt uit in kwalitatief hoogwaardige reacties. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Maar jij moet beter je best doen, want waar Sylve subtiel te werk gaat als b&f werknemer hanteer jij teveel de botte bijl. Het valt teveel op 5keer5, zo loop je de kerstbonus mis!

Met vriendelijke groet,

De B&F directie
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zeker bewondering voor je doorzettingsvermogen gezien de vijandigheid die jij voor je kiezen krijgt. Maar ik zorg er voor dat je een extra kerstbonus krijgt van je werkgever, b&f in dit geval. Je doet echt zo best!

5keer5, haha jouw postgeschiedenis blinkt uit in kwalitatief hoogwaardige reacties. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Maar jij moet beter je best doen, want waar Sylve subtiel te werk gaat als b&f werknemer hanteer jij teveel de botte bijl. Het valt teveel op 5keer5, zo loop je de kerstbonus mis!

Met vriendelijke groet,

De B&F directie
Haha, nu nog even leren dichten en we zijn allemaal blij :D
 
Back
Naar boven