MuscleMeat

Waar kopen jullie?

Bezoekers in dit topic

Je kan overal kopen behalve bij bodyenfitshop. Dan weet je zeker dat je genaaid wordt.
 
Myprotein en xxlnutrition. Meestal huismerk isolaat van myprotein en de rest (night proteïn, d3, visolie en multi) bij xxl. Verder heb ik nog creatine staan van bf. Maar daar ga ik niet weer bestellen.

Verstuurd vanaf mijn D2403 met Tapatalk
 
Je kan overal kopen behalve bij bodyenfitshop. Dan weet je zeker dat je genaaid wordt.
Waarom wordt je genaaid bij bodyenfitshop ?
Ik heb daar al regelmatig besteld, altijd alles netjes toegekomen.
 
interessante topics, ik ben er al een tijdje zoet. mee
Wel spijtig dat dit gebeurd.
Dat wel ja, maar als we eerlijk zijn komt dit overal wel voor (dieselschandaal bij VW, ander auto gesjoemel, nu dat bericht over Ikea en hun nepleren zetels,...) Jammer, maar gewoon altijd kritisch wezen!
 
Waarom wordt je genaaid bij bodyenfitshop ?
Ik heb daar al regelmatig besteld, altijd alles netjes toegekomen.
Check de postgeschiedenis van Viper92 even, die heeft enkel belang dat jij bij XXL gaat kopen. Dus dat is ook niet écht te vertrouwen als ze op zo'n manier mensen pushen om bij hun te kopen :)
 
Check de postgeschiedenis van Viper92 even, die heeft enkel belang dat jij bij XXL gaat kopen. Dus dat is ook niet écht te vertrouwen als ze op zo'n manier mensen pushen om bij hun te kopen :)
Of hij checkt jouw postgeschiedenis even, fanboy.
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Plus die van het schoothondje van sylve genaamd marc.
 
bij mn dealer die langs komt op zn vespa, hij heeft mn supplementen altijd bij in een mooie gucci nektas. Ben de naam even kwijt, maar zn homies noemen hem Mo'tje.
 
bij mn dealer die langs komt op zn vespa, hij heeft mn supplementen altijd bij in een mooie gucci nektas. Ben de naam even kwijt, maar zn homies noemen hem Mo'tje.
en als hij langs rijd roep je HO MO
 
Ik koop alles bij SSSS, Stunna 's Steroïden & Supplementen Shop. Nu heeft hij ook whey acetaat, nog beter dan die baanbrekende cross flow gefiltreerde prut. Whey acetaat heeft een baanbrekende cross flow esterificatie gehad waardoor het meer gram eiwit heeft dan het totale gewicht, met zelfs 250% eiwit! Magisch
 
Ow dan hoef je maar 1 shake in de week.
Sensationeel.
 
Nee dat is de Whey enanthate, die bevat ook minder % actief eiwit. Deze moet je ten minste EOD, ED voor max gains.
 
totalbodyshop.nl voornamelijk mijn Sarms en Body&fit voor de eiwitten..
 
Bulkpowders en XXl-nutrition.
 
Ik koop in principe alles bij Supps4you.nl. Altijd een goede prijs kwaliteit verhouding en goede service !
 
Back
Naar boven