MuscleMeat

Waar krijg jij puistjes van? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pot b5 is binnen. Wel mengen met iets want in water is het net maagzuur wat je opdrinkt :P Ben benieuwd wat het doet met me. 5 gr p/dag atm op aanraden van het boekje dat er bij zat.
 
pot b5 is binnen. Wel mengen met iets want in water is het net maagzuur wat je opdrinkt :P Ben benieuwd wat het doet met me. 5 gr p/dag atm op aanraden van het boekje dat er bij zat.

Serieus mn gezicht ging altijd best wel glimmen halverwege de dag. Nu totaaaal niet, werkt echt geweldig :D en dat na 4 dagen al. Huid is ook minder gevoelig.

Sta best wel versteld want heb over de jaren al veel getest maar dit geeft echt snel resultaat. Geen bijwerkingen gehad so far, op 1x dunne kak na maarja je lichaam moet ff wennen
 
bulken, maar ik zat vroeger helemaal onder, nu heb ik er 3, dus i don't give a ****, ga geen voeding laten liggen voor ene paar k*tpuistjes, liever gainen.
 
Serieus mn gezicht ging altijd best wel glimmen halverwege de dag. Nu totaaaal niet, werkt echt geweldig :D en dat na 4 dagen al. Huid is ook minder gevoelig.

Sta best wel versteld want heb over de jaren al veel getest maar dit geeft echt snel resultaat. Geen bijwerkingen gehad so far, op 1x dunne kak na maarja je lichaam moet ff wennen

Klinkt nice! blijf posten
 
Teveel zout, slecht eten, niet scheren, niet douchen.
 
Iedere avond face wash, nergens meer last van.
 
Teveel zout, slecht eten, niet scheren, niet douchen.

van niet scheren krijg je puisten? leg uit... !?

lijkt me juist dat je van scheren meer kans op puisten hebt door bacterien enz.

zonnenbank doet wel wonderen bij mij.. droogt de puisten uit en de volgende dag is het meeste weg :)..

vet eten = puisten.. maja dat is gewoon logisch.. zit zoveel troep in..
 
Lang in warme vochtige omgevingen zijn (bijvoorbeeld bij uitgaan) is ook slecht. Na een avondje in de kroeg heb ik altijd een pukkel de volgende dag, ook als ik niks gedronken heb.
 
Op mij gezicht heb ik er nooit last van maar wel op de achterkant van mijn schouders..
Ik zou echt niet weten waarom.. (ik douch praktisch elke dag)
 
Lang in warme vochtige omgevingen zijn (bijvoorbeeld bij uitgaan) is ook slecht. Na een avondje in de kroeg heb ik altijd een pukkel de volgende dag, ook als ik niks gedronken heb.

kan ook komen doordat je laat op blijft, dus slaaptekort?
 
Inderdaad, na een uurtje nken zit ik ook altijd helemaal onder de puist pukkels.
 
hm ook maar eens biergist tabs aanschaffen :P
 
van niet scheren krijg je puisten? leg uit... !?

lijkt me juist dat je van scheren meer kans op puisten hebt door bacterien enz.

zonnenbank doet wel wonderen bij mij.. droogt de puisten uit en de volgende dag is het meeste weg :)..

vet eten = puisten.. maja dat is gewoon logisch.. zit zoveel troep in..

Ik weet niet precies waarom, maar als ik me niet scheer krijg ik allemaal schilfertjes op mijn wangen. Na een tijdje krijg ik rode bulten en ontstekingen heel vaag, maar 1 keer in de 2 dagen scheren helpt wel beetje.
 
van de weekenden....:P

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 19:34 ----------

van niet scheren krijg je puisten? leg uit... !?

lijkt me juist dat je van scheren meer kans op puisten hebt door bacterien enz.

zonnenbank doet wel wonderen bij mij.. droogt de puisten uit en de volgende dag is het meeste weg :)..

vet eten = puisten.. maja dat is gewoon logisch.. zit zoveel troep in..
toch iets aan je scheren doen...!
me huid voelt juist altijd net wat schoner aan als ik me eigen geschoren heb!
 
Hebben we het over scheren met schuim en mes of met een apparaat?
 
Back
Naar boven