AndroidHealthClinic

Waar Kwark + Brinta kopen

Bezoekers in dit topic

Selfmade

Cool Novice
Lid geworden
11 apr 2011
Berichten
121
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
64kg
Ik eet normaal 's morgens dus altijd 2 tassen cornflakes, maar nu heb ik gelezen dat brinta veel beter is. Ik zou ook kwark willen eten voor het slapen gaan,
maar waar kan ik deze producten in België vinden ?

Ik heb er nooit naar gezocht, maar ben het ook nooit tegengekomen in de winkels eigenlijk.

Kun je brinta en kwark eventueel door iets anders vervangen dat even goed is ?
 
Kwark is in belgisch platte kaas als het goed is.
Brinta is volkoren tarwemeel. Vervangbaar door andere volkoren granen zoals bijvoorbeeld havermout
Beide zijn gewoon in de supermarkt verkrijgbaar.
 
Kwark, platte kaas => aldi, colruyt, carrefour, delhaize, lidl

Kwark kan je ook vervangen door griekse yoghurt (delhaize, carrefour) of cottage cheese (delhaize, carrefour, colruyt. In cottage cheese zit wel veel meer zout).

Brinta => carrefour, delhaize

Brinta kan je ook vervangen door havermout (delhaize, carrefour, colruyt). Havermout is beter dan brinta (havermout = geen gluten, lagere GI, minder bewerkt, geen zout aan toegevoegd, bevat oplosbare vezels, minder suiker (wel meer vet, maar het zijn goede vetten :))).

En volgende keer doe je wat research, want je komt wel heel erg lui over.
 
Verklap-ik-ben-nog-nooit-in-een-winkel-geweest-topic? :trollface:
 
Ik eet normaal 's morgens dus altijd 2 tassen cornflakes, maar nu heb ik gelezen dat brinta veel beter is. Ik zou ook kwark willen eten voor het slapen gaan,
maar waar kan ik deze producten in België vinden ?

Ik heb er nooit naar gezocht, maar ben het ook nooit tegengekomen in de winkels eigenlijk.

Kun je brinta en kwark eventueel door iets anders vervangen dat even goed is ?

Is dat belgisch? ik vind 2 tassen wel veel hoor, vooral die grote tassen van de AH ofzo, die krijg ik nooit op...

Verklap-ik-ben-nog-nooit-in-een-winkel-geweest-topic? :trollface:
+1
 
kwark gewoon in aldi, van milsa. brinta gewoon bij den delhaize
 
Wanneer is je ruimteschip precies geland?
 
Ik post mijn belachelijke vraag maar in deze belachelijke topic... Hoef ik daar in ieder geval geen nieuwe voor aan te maken.

Maargoed, ik vind volkoren granen cereals, brinta en kwark voor geen reet te eten. Smaakt allemaal naar karton. Maar, deze combinatie bij elkaar gooien is zeker goed te doen en ik ben in 1 keer van het gezeik af. Ik gooi ook altijd brinta in mijn shake en kom zo aan 10 brinta grote eetlepels per dag.

Vroeg me nu dus af... of 't uitmaakt dat je deze met elkaar mixed? Doel een beetje op de combinatie van bepaalde stoffen die niet goed op genomen zouden kunnen worden die je dus beter verspreid kunt eten ofzo?? Roep maar wat, maar wilde even een bevestiging of deze combo prima is + misschien aanrader voor andere mensen die er ook zo over denken als ik?
 
kwark gewoon in aldi, van milsa. brinta gewoon bij den delhaize

+1, de kwark van aldi geeft ook de beste voedingswaarden, het duurt juist wat langer tegen dat het op is
 
Elke supermarkt (op aarde in iedergeval)....
 
Back
Naar boven