AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Ik denk, of weet eigenlijk wel zeker dat mensen in het zuiden (NB, LI) over het algemeen gemoedelijker zijn dan mensen in het noorden. Over het algemeen hè, dus geldt niet voor iedereen en overal.

Juist niet. Hier zijn ze weinig gewend, heb je een kleurtje of spreek je geen dialect kom je er moeilijk tussen. In de randstad ben ik blank, hier ben ik eerst een buitenlander. Heel gesloten en bevooroordeeld zijn ze hier.
 
Juist niet. Hier zijn ze weinig gewend, heb je een kleurtje of spreek je geen dialect kom je er moeilijk tussen. In de randstad ben ik blank, hier ben ik eerst een buitenlander. Heel gesloten en bevooroordeeld zijn ze hier.

Inderdaad. Bovendien heb je in NB en LB heel veel van die kampers en messentrekkers die niks kunnen hebben en waartussen het niet bepaald gemoedelijk vertoeven is.
 
Juist niet. Hier zijn ze weinig gewend, heb je een kleurtje of spreek je geen dialect kom je er moeilijk tussen. In de randstad ben ik blank, hier ben ik eerst een buitenlander. Heel gesloten en bevooroordeeld zijn ze hier.
Ik bedoelde niet zozeer richting mensen met een andere nationaliteit en/of huidskleur, maar bedoelde meer dat de omgang/mentaliteit over het algemeen in NB en LI gemoedelijker is dan in Friesland en Den Helder bijvoorbeeld. In Europa zie je hetzelfde (Zuid-Europa: veel meer met emotie praten en omgansvormen zijn heel anders; Noord-Europa: zakelijker, afstandelijker, nuchterder).
Punt wat jij noemt klopt wel en heeft ook veel meer te maken met wat men gewend is. In de Randstand en grote steden natuurlijk veel meer en is het minder ons-kent-ons.
 
Ik bedoelde niet zozeer richting mensen met een andere nationaliteit en/of huidskleur, maar bedoelde meer dat de omgang/mentaliteit over het algemeen in NB en LI gemoedelijker is dan in Friesland en Den Helder bijvoorbeeld. In Europa zie je hetzelfde (Zuid-Europa: veel meer met emotie praten en omgansvormen zijn heel anders; Noord-Europa: zakelijker, afstandelijker, nuchterder).
Punt wat jij noemt klopt wel en heeft ook veel meer te maken met wat men gewend is. In de Randstand en grote steden natuurlijk veel meer en is het minder ons-kent-ons.

Oké den helder en Friesland ken ik niet, maar dat geloof ik zo :)
 
O nee zo bedoelde ik dat niet. Ik denk gewoon dat mensen in het noorden wat gemoedelijker zijn.

Ik bedoelde niet zozeer richting mensen met een andere nationaliteit en/of huidskleur, maar bedoelde meer dat de omgang/mentaliteit over het algemeen in NB en LI gemoedelijker is dan in Friesland en Den Helder bijvoorbeeld. In Europa zie je hetzelfde (Zuid-Europa: veel meer met emotie praten en omgansvormen zijn heel anders; Noord-Europa: zakelijker, afstandelijker, nuchterder).
Punt wat jij noemt klopt wel en heeft ook veel meer te maken met wat men gewend is. In de Randstand en grote steden natuurlijk veel meer en is het minder ons-kent-ons.

Friesland en noord holland moet je ook niet willen komen, ThaWasteland bedoelt Groningen en Drenthe denk ik, daar zijn mensen wel een stuk gemoedelijker.
als is Brabant ook wel prima. Limburg weet ik niet, ik kan ze daar niet verstaan:o
 
Lui die denken dat ze hardcore zijn om zo hard mogelijk met het materiaal te gooien.

Of plates eraf halen en dan van borsthoogte op de grond te gooien.
 
Lui die denken dat ze hardcore zijn om zo hard mogelijk met het materiaal te gooien.

Of plates eraf halen en dan van borsthoogte op de grond te gooien.

of bij een kabelstation de kabels los laten schieten zodat het gewicht elke keer met een teringklap neerkomt :mad:
 
of bij een kabelstation de kabels los laten schieten zodat het gewicht elke keer met een teringklap neerkomt :mad:
En een oerkreet! Zodat deze peasants weten wie de alpha in de zaal is!!!!

Lol
 
Deadlift alleen optillen en dan zo hard mogelijk op de grond laten vallen.

Nu we toch bezig zijn.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb laatst iemand appelig zien staan kijken zonder wat te doen of zeggen toen iemand flauwviel bij het Deadliften.
 
Eigenlijk is de hele fitness bij mij lachwekkend... Elke dag zie ik wel een of andere debielio, wil diegene wel ff zeggen hoe t beter kan maarja... Wie ben ik? :roflol:
 
:roflol:
20190811_095711.jpg
 
Back
Naar boven