AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TRAINERT

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2008
Berichten
1.496
Waardering
142
Lengte
1m81
Massa
92kg
Nav "Wat vind jij irritant in de sportschool?"

Gisteren in de gym ecto tegen ectovriend: "Ja ik train maar 1x per week anders wordt ik meteen zo groot he" :lol:

En even later (echt mega super duper) ecto op de decline bank: "Bij deze oefening draaid alles om techniek!" paktie 65kg, pakt die bar van de rails en die bar pleurt zo omlaag tegen zen borst :D En die vrienden van hem echt serieus van wooo je had hem bijna :D

Ik weet zeker dat er elke dag van deze dingen gebeuren, waar lach jij om (of heb je om gelachen) ?:)
 
ik moet altijd lachen als iemand een harde scheet laat, geen idee waarom maar vind het wel droog:P
 
gasten die benchen waarbij de spotter de helft meetilt

gast pakt 140 en de spotter trekt zeker 70 en hij staat en kijkt om zich heen , oh lawdddddd
 
Als ze met een groepje van 5 gezamelijk op 1 bench gaan benchen, rond de 50/55 kilo, en stuk voor stuk nog fout ook :D.
 
Als er iemand met me mee traint met 0 ervaring en hij da bicepcurls op het legcurl apparaat laat zien.
 
Ik ging laatst m'n broer spotten met benchpress.
Mn broer had net een setje gedaan.
Toen probeerde ik uit spot-houding het gewicht op te tillen.. kreeg hem net van zn plek af.... Toen heb ik er maar een buffe Marokaan bij gevraagd om te spotten want het had anders geen zin!
Was wel ff een grappig moment van ... #fail
 
Ik ging laatst m'n broer spotten met benchpress.
Mn broer had net een setje gedaan.
Toen probeerde ik uit spot-houding het gewicht op te tillen.. kreeg hem net van zn plek af.... Toen heb ik er maar een buffe Marokaan bij gevraagd om te spotten want het had anders geen zin!
Was wel ff een grappig moment van ... #fail

ben je in een relatie met russian bear?
 
Ik ging laatst m'n broer spotten met benchpress.
Mn broer had net een setje gedaan.
Toen probeerde ik uit spot-houding het gewicht op te tillen.. kreeg hem net van zn plek af.... Toen heb ik er maar een buffe Marokaan bij gevraagd om te spotten want het had anders geen zin!
Was wel ff een grappig moment van ... #fail

je hoeft het gewicht niet aan te kunnen om te spotten hoor

als degene die aan het pressen is gewoon de spanning erop houd kun je met een handje hulp gewoon de stang assisteren..
 
¯\_(ツ)_/¯

Ask him.
 
Om fitness instructeurs die de oefeningen verkeerd voor doen bij de mensen.
 
Ik ga altijd stuk om een heleboel dingen:D
 
om laffe fitness boys die andere fitnessboys gaan helpen terwijl ze er zelf niks van bakken.
Die gesprekken die je dan soms opvangt zijn echt epic.
 
Dan moet russian bear wel heel lelijk zijn..

Haha inderdaad :D

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

On topic: Anorexia mensen die cardio doen :D
 
ik lach nooit


:trollface:
 
Back
Naar boven