MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

^^ Uit de tijd dat Syl nog de volgende uitspraken liet optekenen:
‘Wetende dat zijn soort in de minderheid is en hij overal aan zijn trekken kan komen’, schreef ze, ‘maakt hij zich over het algemeen geheel niet druk om wat zij voelt, denkt of wil. Hij is meestal al vanaf jonge leeftijd bezig een harem te vormen, en een nieuwkomertje dat begrip eist is zo vervangen. Voor een zwarte man gaat kwantiteit boven kwaliteit.’
‘Als je op zwarte mannen valt, heb je echt een probleem’, zegt Simons. ‘Vrouwen, wit en zwart, die op zwarte mannen vallen, zijn vaak alleen en lopen tegen dezelfde dingen aan. Ontrouw, onbetrouwbaarheid, het onvermogen van die mannen om over gevoelens te praten, of een keer tegen hun vrienden te zeggen: ‘Ik blijf vanavond thuis, want ik kook en daarna gaan we samen een potje scrabbelen.’ Want dat is niet cool.
Zijn zwarte mannen gewelddadiger?
‘Ik heb de indruk van wel.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
giphy.gif
 
Geen peil te trekken op jouw muziek taste.

Heel ruim idd. Ligt ook vooral aan mijn gemoedstoestand.

Als ik wil ontspannen in dit geval birdy.

Maar in de auto toch wat meer up tempo. Rij graag lekker door, daar hoort ook passende muziek bij
 
Minder bekend dan "Hey, Hey, My, My", maar zeker ook erg goed!
 
Heel ruim idd. Ligt ook vooral aan mijn gemoedstoestand.

Als ik wil ontspannen in dit geval birdy.

Maar in de auto toch wat meer up tempo. Rij graag lekker door, daar hoort ook passende muziek bij
Levensgevaarlijk naast jou in de auto.
 
Whaha dat kwam vast door dat stink eten van jou. Ik wilde zo spoedig mogelijk op plaats van bestemming aankomen
Getraumatiseerd voor het leven
 
Back
Naar boven