XXL Nutrition

Sticky Waar luister je nu naar? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Was je op let it roll? Hoe was dat?
Lijkt me zo vet om een keer naartoe te gaan
Als je drum&bass tof vindt mag je het echt niet missen, zelfs maatjes die eigenlijk van de hardcore zijn noemen dit het beste festival waar ze ooit geweest zijn.
Heb de eerste twee jaar een hotel in het centrum gehad, vervoer is allemaal prima geregeld (pendelbussen vanaf het station of bepaalde hotels) maar het geeft je toch niet helemaal de complete festival-sfeer. Afgelopen jaar met de auto naar de festival-camping getuft en dat bleek een veel betere keuze.

De sfeer is zo ongelooflijk gemoedelijk dat je er bijna eng van wordt. Ons gedeelte van de camping was een soort commune geworden waar iedereen gezellig zat te blowen en te zuipen, maar eigenlijk gaat het ook zo op het festivalterrein zelf.
Ik zou nog een boek kunnen schrijven over hoe geweldig het allemaal was, maar ik denk dat je beter even de aftermovie kan bekijken.

Volgend jaar weer:banana:
 
Als je drum&bass tof vindt mag je het echt niet missen, zelfs maatjes die eigenlijk van de hardcore zijn noemen dit het beste festival waar ze ooit geweest zijn.
Heb de eerste twee jaar een hotel in het centrum gehad, vervoer is allemaal prima geregeld (pendelbussen vanaf het station of bepaalde hotels) maar het geeft je toch niet helemaal de complete festival-sfeer. Afgelopen jaar met de auto naar de festival-camping getuft en dat bleek een veel betere keuze.

De sfeer is zo ongelooflijk gemoedelijk dat je er bijna eng van wordt. Ons gedeelte van de camping was een soort commune geworden waar iedereen gezellig zat te blowen en te zuipen, maar eigenlijk gaat het ook zo op het festivalterrein zelf.
Ik zou nog een boek kunnen schrijven over hoe geweldig het allemaal was, maar ik denk dat je beter even de aftermovie kan bekijken.

Volgend jaar weer:banana:

Ja hou zeker van drum & bass! En klinkt goed van wat je typt.
Filmpjes zien er ook altijd goed uit, alleen weet ik uit ervaring dat dat nooit de sfeer en omgeving goed overbrengt natuurlijk.

Aankomend jaar ga ik naar Sziget in de zomervakantie, ook reteveel zin in. En Rampage in maart.
Wellicht een leuke voor het jaar daarna :D
 
altijd gezien als een aandacht trekkend niemendalletje maar deze bitch really can sing ,

ik had deze song overigens pas in de zomer uitgebracht vanwege zijn summer vibes




Jordan Smith

winnaar van the Voice Usa 2015 of 2016 ,

de beste deelnemer ooit aan een talentenshow

 
Laatst bewerkt:
Lekkere teringherrie :headphone:
 
Ik had van jou toch een wat meer diepzinnige muzieksmaak en wat minder doorsnee muziek verwacht. :P

Ik ben ook maar een simpeltje
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven