AndroidHealthClinic

Sticky Waar luister je nu naar? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Metallica 1989 (Seattle)
Bandjes grijs gedraaid. Sommige met plakband.

Ik had een concert van Michael Jackson verwacht, Derksen.
Hij is wel buitencategorie. Dat klopt. Midden jaren '90 was hij denk ik live op zijn best. Om zo goed te kunnen zingen en daarbij ook nog een performance te geven op dat niveau, is bijna ongekend.
 
Bandjes grijs gedraaid. Sommige met plakband.


Hij is wel buitencategorie. Dat klopt. Midden jaren '90 was hij denk ik live op zijn best.
Zijn studio sessies waren wel fucking goed. Staan wel wat op joetjoeb.
 
History & Dangerous tour schijnen echt heel goed geweest te zijn.

dat makkelijke zie ik ook bij Robert Kelly. Wat men ook verder van hem vindt.

Bedankt Robert.
 
Laatst bewerkt:
Derksen

Als je terug in de tijd kon gaan en één concert uitkiezen. Waar zou jij heengaan?
Telt Woodstock ook als een concert? Zo ja, definitely. :)
Verder ben ik fan van Neil Young (treedt nog steeds op) en vind ik de concerten van Pink Floyd machtig.
Concert in Central Park van Simon en Garfunkel had me ook mooi geleken.
 
Laatst bewerkt:
Dit is echt een van de beste platen ooit gemaakt. Toen ik deze door het Gelredome tijdens Qlimax hoorde klappen, ongelooflijk wat een kippenvel.
Deze was ook goud.
Samen met one blade en secret of the blade :heart: ik was qlimax 2016, toen heeft hij een half uur als blademasterz gedraaid dat was echt 30 min lang kippenvel. Is nu niet echt meer wat ik wil horen op een feest.

23 nov genieten van deze man in het gelredome :heart:

 
Jacob Banks & Louis the Child - Diddy Bop

Durand Jones & The Indications - Morning In America
 
Disco vrijdag!

 
Begint lekker.
Doet me wel denken aan de tijd dat pumpermans van de disco naar de afterclub ging...
Eens in Leuven in zo'n afterclub gestaan. Vreemd sfeertje daar. Figuren die naarstig op zoek waren om iemand mee nar huis te nemen, omdat ze in de gewone club niemand aan de haak hadden geslagen. Was ook een club in een soort van grot ofzo. Vond het maar vreemd.
 
Eens in Leuven in zo'n afterclub gestaan. Vreemd sfeertje daar. Figuren die naarstig op zoek waren om iemand mee nar huis te nemen, omdat ze in de gewone club niemand aan de haak hadden geslagen. Was ook een club in een soort van grot ofzo. Vond het maar vreemd.
Hmmm best raar ja.
Of jij zag er gewoon te lekker uit om te laten liggen?

De afterclub waar ik ging waren mensen niet naar dit op zoek.
Maar ze waren zeker wel op zoek.

De vibe is wel altijd uitermate speciaal.
 
Hmmm best raar ja.
Of jij zag er gewoon te lekker uit om te laten liggen?

De afterclub waar ik ging waren mensen niet naar dit op zoek.
Maar ze waren zeker wel op zoek.

De vibe is wel altijd uitermate speciaal.
Dan hadden we gewoon samen naar de dipsko moeten gaan. wijntje erbij. helemaal mooi. :rocker2:
 
Dan hadden we gewoon samen naar de dipsko moeten gaan. wijntje erbij. helemaal mooi. :rocker2:

Heb al een drankje erbij, bij dit deuntje.

IMG_20191115_131944.jpg


Ook een glas?
 
One Vision


F.M. Vocal Improvisation


Kan me toch niet van de indruk ontdoen dat hij stilaan stemproblemen aan het krijgen was. (als ik me niet vergis waren ze er soms al toentertijd)


Master of Puppets


Creeping Death

Krijg kippenvel van het optreden van queen. En dat krijg ik niet vaak bij muziek. :o
 
Back
Naar boven