Fitness Seller

Sticky Waar luister je nu naar? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Studie is belangrijker, feestjes komen nog genoeg.

    jazeker, alle edities nog aanwezig geweest :p
    Nice! Tweede keer voor mij :p

    Mocht je een 2 meter lange ecto tegenkomen dan zal ik 't zijn ;)
     
    • Like
    Waarderingen: ACE

    De hele Enter the Dragon OST is vet. En Lalo Schifrin samen met Ennio Morricone misschien wel de beste componist van soundtracks.
     

    goed jaar ook
     

    Wat is deze man toch een multi-talent. Teksten vind ik fantastisch mooi, haalt mooie toonhoogtes en drumt super ritmisch.
    Volgens mij wel een slechte vader en echtgenoot maar heb ik niets mee te doen :D
     

    Wat is deze man toch een multi-talent. Teksten vind ik fantastisch mooi, haalt mooie toonhoogtes en drumt super ritmisch.
    Volgens mij wel een slechte vader en echtgenoot maar heb ik niets mee te doen :D
    Als drummer vond ik 'm top, maar dan met name in het begin tijdperk toen Peter Gabriel de leadzanger was en de eerste paar albums met Phil Collins, toen de muziek meer psychedelic was en nog niet zo commercieel. Het is jammer dan Phil daarna een andere weg in sloeg.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Als drummer vond ik 'm top, maar dan met name in het begin tijdperk toen Peter Gabriel de leadzanger was en de eerste paar albums met Phil Collins, toen de muziek meer psychedelic was en nog niet zo commercieel. Het is jammer dan Phil daarna een andere weg in sloeg.
    Ja daar is wel duidelijk een verschil in te horen idd. Ik vind periode na Peter Gabriel juist beter, hoewel ik de solo Phil Collins minder kan waarderen.
    Ieder zn smaak!

    Bijna tijd voor de top2000, daar zullen alle klassiekers wel weer voorbij komen. altijd mooi!
     
    • Love
    Waarderingen: BB_
    Normaal is dit niet echt m'n stijl maar ik ga hier zo goed op :D

     
    Back
    Naar boven