XXL Nutrition

Sticky Waar luister je nu naar? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jammer dat ze maar 1 album hebben gemaakt.
 

Heerlijk nummertje om ff te ramme
 
  • Like
Waarderingen: BB_

Heerlijk nummertje om ff te ramme
Deze remix kende ik nog niet, het origineel is een klassiekertje uit de oude doos, maar dit is geen verkeerde remix.
Origineel:
 
  • Like
Waarderingen: dnkz

You will die when I say, you must die :hedbang:

Eigenlijk erg ondergewaardeerd. :thinking:
 

You will die when I say, you must die :hedbang:

Eigenlijk erg ondergewaardeerd. :thinking:

Life planned out before my birth, nothing could I say
Had no chance to see myself, molded day by day
Looking back I realize, nothing have I done
Left to die with only friend, alone, I clench my gun


Jeemz was 22 toen hij dit schreef...
 
metalica is alles behalve ondergewaardeerd
Metallica niet, Disposable Heroes. Ik vraag me af hoeveel Metallica fans het in hun top vijf of tien hebben staan.

Oorlog als niet-vrijwilliger kan bijna niet beter omschreven worden. Dat de zin "Glory seeker trends" erin zit vind ik opmerkelijk. Als ik het juist interpreteer doelt hij op soldaten, en officieren, die bovenal, en bijna op het maniakale af, onderscheiding(en) willen. Niet echt een fenomeen waarvan het grote publiek zich bewust is.

We kunnen er moeilijk omheen dat One met alle roem is gaan lopen. Terwijl dat eigenlijk over PTSS gaat.
 
Metallica niet, Disposable Heroes. Ik vraag me af hoeveel Metallica fans het in hun top vijf of tien hebben staan.

Oorlog als niet-vrijwilliger kan bijna niet beter omschreven worden. Dat de zin "Glory seeker trends" erin zit vind ik opmerkelijk. Als ik het juist interpreteer doelt hij op soldaten, en officieren, die bovenal, en bijna op het maniakale af, onderscheiding(en) willen. Niet echt een fenomeen waarvan het grote publiek zich bewust is.

We kunnen er moeilijk omheen dat One met alle roem is gaan lopen. Terwijl dat eigenlijk over PTSS gaat.
Kan is geen kritiek op het nr , just metalica
 
Metallica niet, Disposable Heroes. Ik vraag me af hoeveel Metallica fans het in hun top vijf of tien hebben staan.
Vrijwel niemand, maar dat komt ook omdat ze zoveel goede muziek hebben gemaakt. Zou hem zelfs niet in mijn top 5 nummers van MoP zetten, terwijl ik het een enorm goed nummer vind.
 
Back
Naar boven