MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dan kunnen jullie vast ook dit setje waarderen :D . Zit een aardige opbouw in van wat rustiger naar complete chaos :hamer:
     
    Dan kunnen jullie vast ook dit setje waarderen :D . Zit een aardige opbouw in van wat rustiger naar complete chaos :hamer:
    The DJ Producer is er ook zo één :bow2:
     
    Snellere hardcore blijft ook vet, erg afhankelijk van stemming, maar das met alles :p

    Heb de afgelopen 5 jaar alleen maar metal geluisterd en pas sinds n paar weken weer eens wat hardcore wat ik daarvoor altijd luisterde

    Over terror gesproken, dit is de eerste track die ik ooit hoorde van The Outside Agency. Toevallig precies een terror achtige track op Hongkong Violence label van Akira.

    Man man man, ik wist niet wat ik hoorde. Nooit meer mainstream garbage geluisterd sindsdien :p:p
    Paar maanden geleden van Shadow nog een shirtje gekregen die ik met trots draag :heart:
    23F6B51B-304C-4A55-8971-F0CFC07CDC0C.jpeg
     
    Oke sneller spul 👌






     

    eervolle vermelding

    De meeste commentatoren hebben het over de 2 beste gitaarsolo's, "beter dan Jimi's"; een enkeling (ik niet) zegt: "Endless meandering up and down the fretboard".
     
    Laatst bewerkt:

    Ik ben van alle markten thuis.
     
    Back
    Naar boven