MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar?

Bezoekers in dit topic

Weezer - Hash Pipe
 
@ builderB :


heb 'kill 'em all' ook nog op plaat :D
en 'master of puppets' is grijsgedraaid en blijft teveel hangen.

helaas heeft mijn nichtje 3 jaar geleden mijn platenspeler om zeep geholpen en
beluister ik ze nu op cd.

het had wel iets... zo'n krakende plaat opleggen...
waar is de tijd dat ik als snotaap met m'n badmintonraket stond mee te jammen en ze in volle metalfurie op het einde van 'hit the lights' tegen één van mijn boxen kapotramde...

op zo'n moment weet je dat je voor altijd een metalhead zal blijven :rocker:
 
Pantera: Good friends and a bottle of pills

staat op For beyond driven :)
 
dire straits : Brothers in arms
 
@ builderB :


heb 'kill 'em all' ook nog op plaat :D
en 'master of puppets' is grijsgedraaid en blijft teveel hangen.

helaas heeft mijn nichtje 3 jaar geleden mijn platenspeler om zeep geholpen en
beluister ik ze nu op cd.

het had wel iets... zo'n krakende plaat opleggen...
waar is de tijd dat ik als snotaap met m'n badmintonraket stond mee te jammen en ze in volle metalfurie op het einde van 'hit the lights' tegen één van mijn boxen kapotramde...

op zo'n moment weet je dat je voor altijd een metalhead zal blijven :rocker:

amen.
 
Die LP gaat zodadelijk eens even onder naald! Heerlijk om dergelijk bijna bejaard materiaal vanaf vinyl te luisteren :rocker:

Al lijkt het op een gegeven moment vaak alsof 'ie 'skipt' tussen het begin en eind van 'Anasthesia (Pulling Teeth)' :D



Cool, welk album staat ie?
Ik heb hier alleen 'Mob Rules' en dat is direct wel een BRILJANTE plaat. Dio is een god en vergeleken met hem is Ozzy een kraai.
(Iemand overigens de film van Tenacious D al gezien 'the pick of destiny?)

Op dit moment aan het luisteren naar 'Alarum', net het album 'Eventuality' gedownload van Oink. Had nog nooit van de band gehoord, maar dit is vet wijze muziek!!

Ik heb hem als video clip gedownload samen met de rest van de discography van sabbath. Ozzy heeft ozzy nummers en dio heeft dio nummers. Heb je dio ooit paranoid horen zingen? :P dat klinkt nie zo tof. Maar heb je ozzy ooit rainbow in the dark horen zingen?:P da klinkt ook niet tof.

edit: Hij staat op Heaven and Hell lp.
 
KMFDM - Stray Bullet
 
Steve Harley & Cockney Rebel - Sebastian

gouwe ouwe ^^
 
Queens of the stone age - little sister

het blijft een schijf!
 
@ builderB :


heb 'kill 'em all' ook nog op plaat :D
en 'master of puppets' is grijsgedraaid en blijft teveel hangen.

helaas heeft mijn nichtje 3 jaar geleden mijn platenspeler om zeep geholpen en
beluister ik ze nu op cd.

het had wel iets... zo'n krakende plaat opleggen...
waar is de tijd dat ik als snotaap met m'n badmintonraket stond mee te jammen en ze in volle metalfurie op het einde van 'hit the lights' tegen één van mijn boxen kapotramde...

op zo'n moment weet je dat je voor altijd een metalhead zal blijven :rocker:

Haha so true. Ik maak soms ook wel eens wat zorgen: als wij later oud en versleten zijn en metal willen luisteren in het verpleeghuis, gaan we natuurlijk problemen krijgen.
Ons gehoor is tegen die tijd wel praktisch totaal aan flarden, dus moet het keihard gedraaid worden (niet dat metal dat excuus nodig heeft, maar goed).
Liggen we daar tussen de generatie die voornamelijk van Jantje Smit houdt... :eek:

@ Hard as a rock:

Ook zeker waar. Maar als we de albums apart bekijken vind ik het werk met Diodude veel mooier.
Ozzy was de juiste man op de juiste plaats met de juiste vleermuis... (al huivert mijn vegetarische ik natuurlijk bij de gedachte)

Overigens de film van Tenacious D al gezien? The pick of destimy
Aanrader, al is de film niet echt sterk, bepaalde muziekstukken zijn echt TE vet gewoon :D (bewerking van een symfonie van Bach is echt ultiemmmmmm!)
 
80s and 90s :cool: @ veronica keihard de lekkerste of was ik dat zelf?
 
Megadeth : 'sleepwalker'

het enigste goeie nummer op hun nieuwe schijf, de rest zuigt big time
 
098. 07 - 30 Seconds To Mars - From Yesterday
En het album waar dat op staat.
 
Chiraw

die lui zijn gewoon nederlands en zo ****ing energiek. Zorgt ervoor dat je net de laatste pomps nog uit je zetjes krijgt!!! De gitarist is trouwens ook nog een huge kracht fanaat!!!

chiraw
 
elliott smith - angeles

goddamn wa een geweldig lieke!
 
Marylin Manson - I don't like the drugs
 
Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale (origineel door Boudewijn de Groot)

Wat heeft die List een bruut fijne stem.
 
Back
Naar boven