XXL Nutrition

Sticky Waar luister je nu naar? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jay-Z Ft. Young Jeezy - My President Is Black (Live)

http://www.youtube.com/watch?v=X3KATbnLudM

"My President is black/in fact he’s half white/So even in a racist’s mind, he’s half right/so if you got a racist mind it’s alright/My president is black but his house is all white

"Rosa Parks sat so Martin Luther could walk/ Martin Luther walked so Barack Obama could run/ Barack Obama ran so all the children could fly/So I’mma spread my wings/ You could meet me in the sky"

Dit is potverdomme de shit!
 
serious beats 59

zit aan de eerste cd... nog niet veel opmerkelijks gehoord :-s
hoop dat de andere 2 beter uitvallen
 
RUN DMC - It's Like That
 
Liever een kerk dan een moskee, echt lache nummer!
 
"My President is black/in fact he’s half white/So even in a racist’s mind, he’s half right/so if you got a racist mind it’s alright/My president is black but his house is all white

het is ook nooit goed voor die onderdrukte zwarten he
 
het is ook nooit goed voor die onderdrukte zwarten he

Jawel, dumbass. Hij zegt dat Obama voor iedereen goed is. Dat racisten hem zelfs kunnen aanvaarden omdat hij half blank is.
 
Jawel, dumbass. Hij zegt dat Obama voor iedereen goed is. Dat racisten hem zelfs kunnen aanvaarden omdat hij half blank is.

zo kun je het intepreteren,
toen ik het zelf las dacht ik eerder dat ze bedoelden dat ze nu eindelijk een zwarte president hebben maar dat dat alleen maar zo is omdat hij een blanke moeder heeft en dus nog steeds niet 100% zwart is. Misschien lees ik wat ik wil lezen, boeit me verder trouwens weinig hoor of een zwarte president is, ben geen racist+het is ver van me bed.

http://nl.youtube.com/watch?v=JPw7c2cWxGE

en nu even relaxen
 
Neyo - Miss Independant.
 
NLS04 - best of 2008 the megamix

vind hem zalig :D
 
Rick Ross - Everyday I'm Hustlin'
 
Dus zal ik blijven sparen, sparen voor een tijdmachine!


Nu; Opgezwolle - Strik Je Veter
 
Laatst bewerkt:
Een discussie over boten door een stel Methadon verslaafden in de wachtkamer van de GGD. :cool:
 
Ice Cube - Why We Thugs
 
Wet Wet Wet - Love Is All Around
 
The Band - The Last Waltz album
 
Back
Naar boven