AndroidHealthClinic

Sticky Waar luister je nu naar? (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nice, welke zoal?

Laatste maanden niks meer, vind niet echt feestjes waar ik het risico op veertien-vijftienjarigen met breezers kan ontwijken -.- Aanraders?
 
Laatste maanden niks meer, vind niet echt feestjes waar ik het risico op veertien-vijftienjarigen met breezers kan ontwijken -.- Aanraders?

Zomermaanden vooral de grote festival's. Meesten zijn dan wel in NL.

Misschien als je van festivals houd the Qontinent? is ook belgie.

Of Adrenaline, vorig jaar geweest en dat was me toch echt een feest waar ik als vaste partyganger U tegen zeg:D.

Indoor in belgie word voor mij pas 5 years of bassevents op 16 oktober.

En 16 jarige zie je overal dat heb je nu eenmaal, maar het feest moet je zelf maken:D. Overigens zijn er ook genoeg ouderen. Op zulk soort feest ligt de gem. leeftijd rond de 22
 
Zomermaanden vooral de grote festival's. Meesten zijn dan wel in NL.

Misschien als je van festivals houd the Qontinent? is ook belgie.

Of Adrenaline, vorig jaar geweest en dat was me toch echt een feest waar ik als vaste partyganger U tegen zeg:D.

Indoor in belgie word voor mij pas 5 years of bassevents op 16 oktober.

En 16 jarige zie je overal dat heb je nu eenmaal, maar het feest moet je zelf maken:D. Overigens zijn er ook genoeg ouderen. Op zulk soort feest ligt de gem. leeftijd rond de 22

Wow, line up van Bassevents ziet er zalig uit. Laat ik dat toch maar eens aan mijn vrienden zien, maybe I'll be there. Thanks!
 
Wow, line up van Bassevents ziet er zalig uit. Laat ik dat toch maar eens aan mijn vrienden zien, maybe I'll be there. Thanks!

Nice hoor, ga je dan wel spotten als ik je zie:o
 
Pleur op met die belgische jump shit man.

Old school

 
Pleur op met die belgische jump shit man.

Old school


JIJ SNAPT HET! Echt vet om weer een keer die clip te zien. Sum41 was destijds een van m'n favoriete bands.

Heel lang heb ik rock/metal geluisterd. Tegenwoordig is dat Hardstyle. Maar ik zal nooit vergeten wat het aller eerste nummer was dat mij verliefd liet worden op metal. Ik was 11 jaar en zag deze op de tv. Volgende dag de single gekocht (Allereerste singletje dat ik kocht) en hele dagen op repeat afspelen KEIhard in m'n kamer. Zo heerlijk agressief.

http://www.youtube.com/watch?v=k9IkXWuZn9s&feature=fvst

Zet je speakers open.
 
JIJ SNAPT HET! Echt vet om weer een keer die clip te zien. Sum41 was destijds een van m'n favoriete bands.

Heel lang heb ik rock/metal geluisterd. Tegenwoordig is dat Hardstyle. Maar ik zal nooit vergeten wat het aller eerste nummer was dat mij verliefd liet worden op metal. Ik was 11 jaar en zag deze op de tv. Volgende dag de single gekocht (Allereerste singletje dat ik kocht) en hele dagen op repeat afspelen KEIhard in m'n kamer. Zo heerlijk agressief.

http://www.youtube.com/watch?v=k9IkXWuZn9s&feature=fvst

Zet je speakers open.

Haha yeah. Here to stay draai ik nog steeds vaak tijdens mijn traningen. Gruwelijk nummer. Maar fijn dat je er goede herinneringen aan hebt bro.

Ik luister nog steeds veel punk/rapcore.
 
Neem je die chick van je avater wel mee? :D

Vind je dat geil als ik haar mee neem?

Nee neem mijn toekomstige vriendin wel mee oke:D

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Pleur op met die belgische jump shit man.



</EMBED>

Jammer zo reactie, kan begrijpen dat je die muziek niet leuk vind maar ga jou muziek toch ook niet afkraken:o
 
Vind je dat geil als ik haar mee neem?

Nee neem mijn toekomstige vriendin wel mee oke:D

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------



Jammer zo reactie, kan begrijpen dat je die muziek niet leuk vind maar ga jou muziek toch ook niet afkraken:o

Al die muziek klinkt het zelfde man. Post dan 1 nummertje inplaats van 1800 per dag. Of start een apart topic er voor. Zo is het niet chill.
 
Al die muziek klinkt het zelfde man. Post dan 1 nummertje inplaats van 1800 per dag. Of start een apart topic er voor. Zo is het niet chill.

Dat is echt iets om te zeggen voor mensen die niet van die muziek houden, me pa zegt dat ook altijd.

En volgens mij plaatste ik zelf maar 1 nummer:rolleyes: en aangezien er nog andere zijn die uit dezelfde muziek sT nummers posten ben ik niet de enige.
 
[Link niet meer beschikbaar][/URL]
 
Back
Naar boven