Fitness Seller

Sticky Waar luister je nu naar? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


Zijn er maar weinig die het kunnen flikken zovaak dubbeldrops te draaien zonder dat het je tegen gaat staan :heart:
Damn, ik dacht dat drum-n-bass al sinds begin 2000 dood was. Ik stam nog uit de tijd van The Prodigy (in De Melkweg) en SL2. Hier nog een ouwetje, na 1:30 minuut gaat het los.


En nog een ouwetje die ik grijs draaide:

 
Laatst bewerkt:
Damn, ik dacht dat drum-n-bass al sinds begin 2000 dood was. Ik stam nog uit de tijd van The Prodigy (in De Melkweg) en SL2. Hier nog een ouwetje, na 1:30 minuut gaat het los.


En nog een ouwetje die ik grijs draaide:


Nah dood... In Nederland is het zeker niet zo populair als dat het nu in België en UK is bijvoorbeeld. Maar is zeker nog wel vraag naar.
En de top is op dit moment toch wel Noisia (uit Groningen) qua sounddesign en productiekwaliteit.

Ik ga The Prodigy bij we are electric zien in juni :D En Justice, en nog veel meer vette artiesten!

 

Love in a woman's heart
I want it at the whole and not a part
Strange that this feeling grows more and more
'Cause I've never loved someone like you before

:rocker2:

Respect to the man in the ice cream van!
:hedbang:
 
Bang, bang, bang, here we come here we slam
It's the Fun Factory with the BSB's
All the girls get on your knees
Tryin' to scream or touch me please
Backstreet Boys, are you with it? (yeah)
A.J. hit it
:rocker:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ik reed een keer op een hele zomerse zondag om 07:00 in de ochtend door mijn geliefde Duitse Eifel ,

geen kip op de weg ,bergje op bergje af ,alleen in de natuur met dit liedje op de radio ,onbetaalbaar gevoel



Empire of the Sun zijn trouwens wel 1e klas loco's :roflol:



Mgmt blijft na al die jaren nog steeds goed

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven