Fitness Seller

Waar/met wie ga jij Oudejaar vieren?

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.302
Waardering
65.407
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ga je een stapje in de wereld zetten of gezellig in een huiselijk sfeer?

Ga je op je voeding letten of gaan alle remmen los?
Hier en daar een drankje/drugs of total loss?
 
Tot 23:00 moet ik werken en dan als de sodemieter naar huis waar alleen moeders de vrouw en twee ukkies aanwezig zijn.
 
Tot 23:00 moet ik werken en dan als de sodemieter naar huis waar alleen moeders de vrouw en twee ukkies aanwezig zijn.
Ik bij het vrouwtje en ons katje, het beestje gaat het moeilijk hebben met het vuurwerk dus dan gaat de muziek wat harder.
Gezellig steengrillen en een hoop speciale biertjes erbij :)
 
Lekker thuis.

ben alvast het prijzengeld aan het verspillen van mijn oudjaarslot.

Ben nu eigenlijk verplicht om iets te winnen.
:o
 
Vier het gezellig met familie. Oliebollen doe ik niet aan. Ik maak het niet te gek, kan niet goed tegen laat naar bed gaan.
Vuurwerk heb ik vroeger al genoeg afgestoken, dat hoeft van mij niet meer.
 
Dat klinkt retegezellig!
:P
Ik ben saai en simpel; ben meestal niet zo van de sociale activiteiten. Beetje autistisch enzo.

Gelukkig zit ik niet in de cut, dus ik mag wel eten. Ik geef gewoon niet zo veel om die vette dingen en een paar elastieken in mijn mond blokkeren e.e.a. :p
We hebben een vrij grote familie. We zullen wel spellen gaan spelen en de Top 2000 luisteren. O ja, begin van de avond ga ik nog naar een Escape Room. :D
 
Gewoon lekker thuis gezellig! En hou me aan m'n schema no cheat for me :D
 
Met vrienden op stap. Geen drugs maar wel drank waarschijnlijk. Alle remmen los of niet, maakt niet zoveel uit want ik val altijd af tijdens de feestdagen.
 
Ga je een stapje in de wereld zetten of gezellig in een huiselijk sfeer?

Ga je op je voeding letten of gaan alle remmen los?
Hier en daar een drankje/drugs of total loss?

Met vrienden uit het dorp en in het dorp;
Eat all the food...
Drink all the drinks...
Total loss...
 
Met een hoop maten gewoon thuis lekker eten en drinken, spelletjes spelen... Veel leuker dan ergens in de opgeklopte drukte gaan zitten.

Misschien Arminius weer stalken met zatte berichtjes...
 
Met een hoop maten gewoon thuis lekker eten en drinken, spelletjes spelen... Veel leuker dan ergens in de opgeklopte drukte gaan zitten.

Misschien Arminius weer stalken met zatte berichtjes...

Dat wordt gezellig. Ga je ook wat in hun drank doen? Of zijnze zat al gewillig genoeg?
 
De vrouwen zijn ook aanwezig :(
source.gif
 
Back
Naar boven