Fitness Seller

Waar/met wie ga jij Oudejaar vieren?

Bezoekers in dit topic

De meeste overlast komt door knalvuurwerk en vuurpijlen. Daarna pas het illegale werk. Qua aantal slachtoffers.
Knalvuurwerk is toch illegaal. Er bestaat praktisch geen legaal knalvuurwerk, zelfs m'n oma strikt nog niet van een astronaut en die kun je gewoon in je handen houden.
 
Ik ga weer even filmpjes opzoeken van vroeger, staan volgens mij nog ergens op YT. :p Mooie tijd was dat. Zo'n heksenkring en alles erin flikkeren, van babypijltjes tot aan BSC's en betonstrijkers. :roflol:
 
Knalvuurwerk is toch illegaal. Er bestaat praktisch geen legaal knalvuurwerk, zelfs m'n oma strikt nog niet van een astronaut en die kun je gewoon in je handen houden.
Helft van de slachtoffers is een omstander en een kwart loopt oogletsel op. Daar hoef je geen nitraat voor te hebben. Anders moet je een gemiddelde (oog)arts eens aanspreken die dienst heeft rond oud en nieuw. Of hij/zij ook zo'n voorstander is van deze traditie in de huidige vorm. Een traditie met minstens 30 miljoen schade per jaar. Bezopen.
 
Ik heb alleen een vuurwerkpistool gehad verder nooit iets illegaals:(.
 
Ik vind bepaald vuurwerk zelf prachtig. Vaak wedstrijden bekeken. Dus ben geen hater per se. Ook niet gelijk voor een totaalverbod. Maar met droge ogen beweren dat omwille van een traditie het allemaal wel goed zit, nee.
 
Laatst bewerkt:
Siervuurwerk kocht ik weleens ook over de grens, in NL was het duur (wel te veel aan uitgegeven). Mooier, groter en veel goedkoper. In Belgi"e of bij de Aldi in Duitsland.
Hardste wat ik heb gehad zijn lawinepijlen, maar dat is praktisch geen vuurwerk.
Ik heb trouwens ook weleens een handgranaat gegooid (niet met O&N natuurlijk), dat heeft pas een kracht.
 
Siervuurwerk kocht ik weleens ook over de grens, in NL was het duur (wel te veel aan uitgegeven). Mooier, groter en veel goedkoper. In Belgi"e of bij de Aldi in Duitsland.
Hardste wat ik heb gehad zijn lawinepijlen, maar dat is praktisch geen vuurwerk.
Ik heb trouwens ook weleens een handgranaat gegooid (niet met O&N natuurlijk), dat heeft pas een kracht.
opgegroeid met het spul van salon roger in maaseik . verder reed mijn vader ieder jaar met mij en mijn broers naar duitsland voor het weco spul zowel knal en sier . Wat ik erg mis zijn de oude horsebrand hindoerollen .
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Met die cobra’s kan je hele schuttingen eruit blazen, net handgranaten
 
@home met de kids en een paar vrienden.
(Dus ik ben er al zeker van dat ik geen BOB moet zijn :) )
 
Ik vier het bij mijn vriendin thuis, waarschijnlijk gaan we die avond nog uit.
Nieuwe voornemens zijn er niet, gewoon zo doorgaan!
 
opgegroeid met het spul van salon roger in maaseik . verder reed mijn vader ieder jaar met mij en mijn broers naar duitsland voor het weco spul zowel knal en sier . Wat ik erg mis zijn de oude horsebrand hindoerollen .
Salon Roger is goed, Weco ook. Voor hindoerollen en nitraatmatten was een ritje België sowieso altijd wel de moeite. Verder kocht in in België onder andere van Zena en in NL van Wolff, Barely Legal, Pro-line en de rest ben ik vergeten. Ik ging zeker 5-6 zaken af om overal het beste te kopen en eerst filmpjes en recensie bekijken. Vervolgens alles doorlonten om een non-stop project voor 12 uur 's nachts te hebben, alles exact op de seconde afgemeten. :roflol:
 
Back
Naar boven