XXL Nutrition

Waar moet ik beginnen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deems

Novice
Lid geworden
29 mrt 2021
Berichten
3
Waardering
0
Dag allen,

Na een poosje rond te hebben gekeken heb ik besloten een profiel aan te maken.

Ik worstel al sinds ik me kan heugen met m'n gewicht. Soms gaat het een poosje goed en lijk ik op de goede weg te zitten, maar dit gaat vaak ook snel weer de verkeerde kant op.
Ik heb al een aantal jaar ervaring met fitness, echter dat de sportscholen niet open zijn helpt ook niet voor m'n motivatie. Ik probeer elke dag een stuk te lopen, maar hier haal ik niet echt plezier uit.
Hetgeen waar ik erg mee zit is dat ik niet precies weet hoe ik gezond en gevarieerd moet eten, en ik kan hier ook niet echt een antwoord op vinden waarvan ik denk dat ik er iets mee kan.
Het klinkt misschien stom, maar ik vind het allemaal maar lastig als ik eerlijk ben. Zo lees ik ook overal weer verschillende dingen. De een zegt dat koolhydraten goed zijn, de ander zegt dat ze slecht zijn. Met eiwitten idem dito.

Nu is mijn vraag, waar moet ik beginnen? Ik ben er namelijk ontzettend klaar mee, ik wil gewicht verliezen.
 
Misschien handig om wat meer over jezelf te vertellen.
Wat is je gewicht, lengte, wat eet en drink je nu op een dag gemiddeld etc
 
Misschien handig om wat meer over jezelf te vertellen.
Wat is je gewicht, lengte, wat eet en drink je nu op een dag gemiddeld etc
Ik ben zo'n 184 en weeg op het moment rond de 107kg.

Ik probeer elke dag 2-3 liter water te drinken. Wat ik op een dag eet is eigenlijk een beetje hetzelfde elke dag.

1 snee donker brood met een plak 30+ kaas en 1 ei

Bak magere kwark met een beetje honing

Wat fruit, vaak een peer en een banaan

Vaak maak ik een Knorr wereldgerecht en verdeel ik dit in bakjes zodat ik voor een aantal dagen heb. Kip tandoori, Kantoneese kip, Kip kerrie, Macaroni, Kip Siam
 
Zoek op youtube naar Greg Doucette, hij zal je laten zien hoe je lekker kan eten voor weinig calorieen