MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Waar moet je écht eens uit eten geweest zijn? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hey, ik heb geen aanbeveling wat restaurants betreft. Wel zat ik er altijd mee hoeveel kcal ik nou altijd binnenkreeg bij de AYCE restaurants.

Tegenwoordig neem ik deze compacte zakweegschaal mee; https://www.bol.com/nl/p/mini-precisie-weegschaal-0-01-tot-100-gram/9200000041074600/

Elk ingrediënt, elke kruiden en/of olie weeg ik even af en vul ik in op Myfitnesspall, zo weet ik hoeveel uur + minuten + seconden cardio ik na afloop moet doen om weer op 0 uit te komen. :)

Hihihihihihihihihi
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Rotterdam:

Persoonlijk ben ik als Rotterdammer niet erg dol op van die hipstertentjes waar ze allemaal hetzelfde industriële interieur hanteren.
Of van die hippe hamburgertentjes als Ter Marsch enz. waar een burger net zo duur is als een burger en een side bij een ander normaal restaurant.
Ook vind ik de broodjes zó erg hun doel voorbij gaan: fancy ingrediënten en toppings, alles voor het oog en zolang hij maar hoog genoeg is.
Helaas hebben wij veel nieuwe, hippe en - naar mijn mening - inhoudsloze restaurantjes in de stad.

Tips:
- Wil je echt een dikke vette en lekkere hamburger? Dan raad ik je Five Guys aan. note: zelf vraag ik altijd of ze geen boter op het broodje willen smeren. vind dat iets te. (ja het is een fastfoodketen, maar ze nou en)
- Grieks: Irodion. Moet je wel even naar Capelle a/d IJssel rijden. Maar het is zéker de moeite waard.
- Thais: Eetcafé Thailand
- Lunch/broodjes: Guiliano
- Lunch/ontbijt: Wel wat hipster maar zeker leuk voor een keer: By Jarmusch
- Vega: Kade
- Dönner/shoarma: Jaffa uiteraard.

Zelf ben ik op zoek naar:
- Traditionele eetcafé/restaurant waar je zowel kwaliteit als kwantiteit, sfeer en gastvrijheid krijgt voor een normale prijs.
 
Rotterdam:

Persoonlijk ben ik als Rotterdammer niet erg dol op van die hipstertentjes waar ze allemaal hetzelfde industriële interieur hanteren.
Of van die hippe hamburgertentjes als Ter Marsch enz. waar een burger net zo duur is als een burger en een side bij een ander normaal restaurant.
Ook vind ik de broodjes zó erg hun doel voorbij gaan: fancy ingrediënten en toppings, alles voor het oog en zolang hij maar hoog genoeg is.
Helaas hebben wij veel nieuwe, hippe en - naar mijn mening - inhoudsloze restaurantjes in de stad.

Tips:
- Wil je echt een dikke vette en lekkere hamburger? Dan raad ik je Five Guys aan. note: zelf vraag ik altijd of ze geen boter op het broodje willen smeren. vind dat iets te. (ja het is een fastfoodketen, maar ze nou en)
- Grieks: Irodion. Moet je wel even naar Capelle a/d IJssel rijden. Maar het is zéker de moeite waard.
- Thais: Eetcafé Thailand
- Lunch/broodjes: Guiliano
- Lunch/ontbijt: Wel wat hipster maar zeker leuk voor een keer: By Jarmusch
- Vega: Kade
- Dönner/shoarma: Jaffa uiteraard.

Zelf ben ik op zoek naar:
- Traditionele eetcafé/restaurant waar je zowel kwaliteit als kwantiteit, sfeer en gastvrijheid krijgt voor een normale prijs.

Toevallig ook nog tips voor het stappen?
Ik ga volgende week naar Rotterdam namelijk.
 
Gouden Snor in Hillegersberg.
 
Toevallig ook nog tips voor het stappen?
Ik ga volgende week naar Rotterdam namelijk.

Ligt er helemaal aan wat jij leuk vindt.

Ik zou stadhuisplein sowieso vermijden.
Hou van gezellig van een drankje, dan raad ik je aan om naar Witte de With of de Meent te gaan. In de zomer naar de Oude haven.
Wil je aan de los in je bolletje en met de voetjes van de vloer, dan zou ik gaan kijken of er in de Maassilo een leuk feest is.
 
Strijland Rheden voor heerlijke pannekoeken.

Kruutwagen Velp voor heerlijke snacks.

Spakenburgse Viskraam dekamarkt doesburg
 
Broadway in Utrecht, echt fantastische spareribs en lamsvlees :lick: Binnen ook leuke setting omdat het onder de winkelstraat is, vrij donker en ruwe uitstraling


Iemand tips voor restaurants in Hoofddorp/Haarlem? Zijn genoeg restaurants maar nog niet echt een knaller gevonden. Ene restaurant heeft goed eten maar weer vreselijke tafels/inrichting of andersom goede inrichting maar matig eten...
 
Katak Mas in Capelle a/d IJssel; echt klassiek Indonesisch eten. Nog nooit ergens Indisch gegeten wat in de buurt kwam van de recepten van mijn oma, maar dit is toch echt een verdomd goede tweede keus.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Strijland Rheden voor heerlijke pannekoeken.

Kruutwagen Velp voor heerlijke snacks.

Spakenburgse Viskraam dekamarkt doesburg

Automatiek Beursken* is inderdaad wel chill ja.
Als je even naar Presikhaaf rijd ovor De Gastronoom die daar zit kan je ook gigantisch lekker friet krijgen. Die in Velp net wat minder.
 
Sugar Hill in Arnhem kan er ook wel bij. Super chill lunchen daar.
 
Leuk topic! In.
hoxyz was dat geisha lounge in Breda uiteindelijk iets?

Nog wat aanraders voor in Zuid-Limburg

Mexicaans
El comal Brunssum - als je van veel en lekker houdt moet je hier zijn. Zeker de schotels om te delen zijn een aanrader. Hele vriendelijke bediening ook.
El Castilla Valkenburg

Tapas
Café Madrid Maastricht
Carpe Diem Heerlen - Griekse tapasgerichten ayce, erg lekker en weer eens wat anders
Bueno Heerlen - veel beter dan de la cubanita, daar houd ik niet zo van. Matige kwaliteit.
Grandcafe Brikke Oave Brunssum - geen echte tapas maar wel ayce kleinere gerechten. Kwaliteit is hier erg goed! Een van mijn favorietjes door de uiteenlopende keuze van varkenssate, hamburger, loempia, schnitzel, visstoof, piepkuiken uit de oven etc.

Sushi
Sushi vandaag Heerlen - beste hier in de buurt

Italiaan
La Storia Brunssum - de combinazione van 4 soorten pasta en de tiramusu hier een aanrader.

Burgers
Patty ‘n Bun Maastricht - bezoek de insta pagina maar, hoef niet meer te zeggen.
 
iemand nog een aanrader voor een goede snackbar met lekkere snacks en raspatat in de omgeving Apeldoorn-Arnhem-Nijmegen?
 
Leuk topic! In.
hoxyz was dat geisha lounge in Breda uiteindelijk iets?

Nog wat aanraders voor in Zuid-Limburg

Mexicaans
El comal Brunssum - als je van veel en lekker houdt moet je hier zijn. Zeker de schotels om te delen zijn een aanrader. Hele vriendelijke bediening ook.
El Castilla Valkenburg

Tapas
Café Madrid Maastricht
Carpe Diem Heerlen - Griekse tapasgerichten ayce, erg lekker en weer eens wat anders
Bueno Heerlen - veel beter dan de la cubanita, daar houd ik niet zo van. Matige kwaliteit.
Grandcafe Brikke Oave Brunssum - geen echte tapas maar wel ayce kleinere gerechten. Kwaliteit is hier erg goed! Een van mijn favorietjes door de uiteenlopende keuze van varkenssate, hamburger, loempia, schnitzel, visstoof, piepkuiken uit de oven etc.

Sushi
Sushi vandaag Heerlen - beste hier in de buurt

Italiaan
La Storia Brunssum - de combinazione van 4 soorten pasta en de tiramusu hier een aanrader.

El Castillo in Valkenburg is zeker aan te raden ja!
In Valkenburg heb je ook een Bueno! die is ook goed, die in Heerlen ben ik nog niet geweest.
 
El Castillo in Valkenburg is zeker aan te raden ja!
In Valkenburg heb je ook een Bueno! die is ook goed, die in Heerlen ben ik nog niet geweest.
Is hetzelfde concept en eigenaar dus zal denk ik niet veel verschillen inderdaad.
 
iemand nog een aanrader voor een goede snackbar met lekkere snacks en raspatat in de omgeving Apeldoorn-Arnhem-Nijmegen?

De Gastronoom vestiging Presikhaaf (Arnhem) is mijn favoriete friet of all time.
http://www.degastronoom.com/degastronoom-menukaart.html
Hebben ook een paar keer zo'n top-van-nederland award gewonnen.

52iPe4g.png


Deze wel wat ouder;
kcomUKU.png
 
Back
Naar boven