Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Waar moet je écht eens uit eten geweest zijn?

Bezoekers in dit topic

Ik ga nog liever naar de Mac of Burger King dan 2 uur wachten op kleine nietszeggende kutgerechtjes bij La Cubanita (ja ik weet wat tapas inhoudt).. Ben je nog goedkoper uit waarschijnlijk, en met meer eiwit! ;)
 
Voor tapas ga ik naar VanS in NWK of (binnenkort) Nesselande.
 
Als Belg ken ik geen een van deze restaurants waar jullie nu al twee pagina's over przten en ik verwachtte zo veel van dit topic :treuren: /out
 
Love dit topic :D

Ribhouse texas Woudenberg: lekker vlees
Bird Amsterdam: thais eten voor zachte prijs
Ellis Gourmet Burger: heerlijke burgers. Ben zelf bij een locatie in Antwerpen geweest
+1 voor ellis burger: heerlijk!
 
- Cafe de Klos, Amsterdam.. de allerlekkerste gerookte spare ribs... op houten plank geserveerd aan de bar. Op de T shirts van de bediening staat het menu. :D
- kardemompeul La Vida is best aardig. La cubanita ook. Maar beste sushi (inclusief perfect rekening houden met allergieen) Shintori in Den Bosch en daarna Sushi Moto Alkmaar.
- Allerlekkerste mosselpan (gekookte mosselen in koperen pan op tafel), Parel van Egmond in Egmond aan Zee.
- Verse houtoven pizza's. Taormina in Alkmaar.
- Super lekker vlees en in de Kelders aan de gracht... Gaucho's Utrecht.

Weet er nog wel een paar... komt nog wel.. :o

Valandinz zwaai maar even naar me als je naar La Vida gaat! :D ;)
 
Ter March & Co in Rotterdam voor lekkere malse burgers. drool:

Verder is con fuego te breda ook een absolute aanrader voor een lekker stukje gegrild vlees. In het weekend altijd vol en dan moet je vaak al een week ervoor gereserveerd hebben.

De meeste franchises kom ik vrijwel nooit omdat ik het bijna altijd vind wel vind tegenvallen (tenzij ik helemaal uitgehongerd ben). Ga liever naar de slager en duik zelf de keuken in.

edit: typfout
 
Laatst bewerkt:
Slager? Muscle meat :brew::meal::eatmeat:
 
Vriezer kopen. Ik heb gehoord dat er zelfs forumleden zijn ie daarvoor een extra vriezer hebben aageschaft :engel:

Dan weet je pas wat voor rommel je bij supermarkt of slager* in je handen gestopt krijgt.

*niet alle slagers natuurlijk.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
....Je hebt wel een punt en hoewel ik niet helemaal kan controleren wat er allemaal met het vlees gedaan is moet ik eerlijk zeggen dat het qua smaak een dikke prima is.
 
Back
Naar boven