XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Waar moet je écht eens uit eten geweest zijn?

Bezoekers in dit topic

020:
Ron Gastrobar
d'Vijff Vlieghen (Smaakte tien jr geleden goed in ieder geval)
Black and Blue
Yamazato
Ciel Bleu
Bridges
Senses
Le Restaurant
Beulings
Vinkeles
Lastage
 
020:
Ron Gastrobar
d'Vijff Vlieghen (Smaakte tien jr geleden goed in ieder geval)
Black and Blue
Yamazato
Ciel Bleu
Bridges
Senses
Le Restaurant
Beulings
Vinkeles
Lastage

Ik heb eens bij senses gegeten, maar die viel toch wel tegen. Vooral mooie borden, maar wel drie gangen hetzelfde sausje. Ron's gastro vond ik best ok, maar toch wel duur voor de kwaliteit die je krijgt imo.
 
Ik heb eens bij senses gegeten, maar die viel toch wel tegen. Vooral mooie borden, maar wel drie gangen hetzelfde sausje. Ron's gastro vond ik best ok, maar toch wel duur voor de kwaliteit die je krijgt imo.
Het is een hippe spot (geworden) en dan ligt dat al gauw op de loer. Heb bij senses wel echt heel lekker fruit gegeten, aardbeien die serieus zo groot waren dat je die moest snijden. Biologisch 2.0.
 
Welke AYCE sushi in Arnhem wordt aangeraden? Ga in januari die kant op en zoek nog een goede tent. Sushi Koi heb ik wel goede dingen over gehoord. Anyone?
 
020:
Ron Gastrobar
d'Vijff Vlieghen (Smaakte tien jr geleden goed in ieder geval)
Black and Blue
Yamazato
Ciel Bleu
Bridges
Senses
Le Restaurant
Beulings
Vinkeles
Lastage
Ron's gastrobar is goed, maar inderdaad wat prijzig. Restaurant Bureau is echt een aanrader. Alleen door de weeks open en een beetje verstopt, maar erg goed eten voor een schappelijke prijs.
 
Ron's gastrobar is goed, maar inderdaad wat prijzig. Restaurant Bureau is echt een aanrader. Alleen door de weeks open en een beetje verstopt, maar erg goed eten voor een schappelijke prijs.
Ron's gastrobar is een grote pretentieuze en en arrogante brok ellende.
 
Alexandros in Amstelveen. M'n favo Griekse restaurant. Aardige eigenaar, lekker eten, nooit lang wachten, grote porties en schappelijke prijzen.

Het is niet per se een restaurant waar je echt gegeten moet hebben, maar als je zin hebt in een goede Griekse maaltijd dan is dit zeker een aanrader.
 
https://dekloscafe.wordpress.com/
https://nl-nl.facebook.com/pages/Café-de-Klos/163487837137228

Echt de beste gerookte spareribs ever!drool:

de-klos.jpg


Gewoon simpel op een houten broodplank (rond, vierkant alle vormen die je kan bedenken.. )... aan de bar of kleine houten tafels.... Wel altijd erg druk en reserveren doen ze niet aan. Dan kan je wachten in een cafe aan de overzijde op een plekje. :D (dat was voorheen niet zo... :o )

Maar publiek is zeer gevarieerd.. vanuit kantoren komen er ook veel zakenmensen met gasten hier.

edit: standaard recept met salade en gepofte aardappel. :)
 
Laatst bewerkt:
https://dekloscafe.wordpress.com/
https://nl-nl.facebook.com/pages/Café-de-Klos/163487837137228

Echt de beste gerookte spareribs ever!drool:

Bekijk bijlage 438175

Gewoon simpel op een houten broodplank (rond, vierkant alle vormen die je kan bedenken.. )... aan de bar of kleine houten tafels.... Wel altijd erg druk en reserveren doen ze niet aan. Dan kan je wachten in een cafe aan de overzijde op een plekje. :D (dat was voorheen niet zo... :o )

Maar publiek is zeer gevarieerd.. vanuit kantoren komen er ook veel zakenmensen met gasten hier.
Als je van een van de beste ribs in de stad wilt genieten en van onbeschofte bediening houdt is dit de place to be. In de zomermaanden ga ik toch het liefst voor een full rack naar Braai Vondelpark.
 
Als je van een van de beste ribs in de stad wilt genieten en van onbeschofte bediening houdt is dit de place to be. In de zomermaanden ga ik toch het liefst voor een full rack naar Braai Vondelpark.
Ik ben hier zo vaak geweest (eerste keer zo een 20 jaar terug.. ) Nog nooit onbeschofte bediening gehad...
Misschien had je gewoon pech toen? :dunno:
 
Ik ben hier zo vaak geweest (eerste keer zo een 20 jaar terug.. ) Nog nooit onbeschofte bediening gehad...
Misschien had je gewoon pech toen? :dunno:
Het is gewoon Amsterdams onbeschoft...Heeft zijn charme, keer op keer...
 
Tips voor in Eindhoven een speciaal restaurant? We gaan daar binnen 2 weekends voor de verjaardag van het vrouwtje dus suggesties zijn welkom!
We eten graag van alles maar gaan graag bv naar mexicaans, turks, spaans etc die soort dingen

Tips voor in Belgie

Antwerpen
Las mañas; spaanse tapas (ben zelf half spaans dus keur deze zeer positief)

Ribs a volonte; Gent, de gekroonde hoofden

Vlees avolonte?; Pampas Rodizio in Gent, geen ervaring met die van in Antwerpen

Brugge: Chi-chis, mexicaans heb je ook meerdere van maar gaan meestal in brugge
 
Tips voor in Eindhoven een speciaal restaurant? We gaan daar binnen 2 weekends voor de verjaardag van het vrouwtje dus suggesties zijn welkom!
We eten graag van alles maar gaan graag bv naar mexicaans, turks, spaans etc die soort dingen

Tips voor in Belgie

Antwerpen
Las mañas; spaanse tapas (ben zelf half spaans dus keur deze zeer positief)

Ribs a volonte; Gent, de gekroonde hoofden

Vlees avolonte?; Pampas Rodizio in Gent, geen ervaring met die van in Antwerpen

Brugge: Chi-chis, mexicaans heb je ook meerdere van maar gaan meestal in brugge
Pampas in antwerpen is ook zéér goed :meal:
 
Back
Naar boven