XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Waar moet je écht eens uit eten geweest zijn?

Bezoekers in dit topic

Mac donalds
 
Rodeo (steaks) en er zit een geweldige Siciliaanse Italiaan (wel reserveren)
 
Goodfellas in Emmen. Spareribs daar zijn echt lekker.
 
Just meet in Leiden is nog steeds mn favoriete restaurant. Die aged steaks daar, echt 10/10. Het enige nadeel is dat alles wat je de week erna eet uitermate teleurstellend is in vergelijking met die steak.
Gisteren naar Rodeo Tilburg geweest. Heel goeie rib-eye steaks. 9/10.
Beide restaurants zijn echter wel vrij duur, maar zeker worth it een keer in de zoveel tijd.
 
A.s. zaterdag ga ik met paar maatjes AYCE. Hebben jullie nog aanraders in regio Rotterdam?? Thanks alvast ;)
 
Wel eens eerder over gehoord ja! Hoor ook veel over la cubanita tappas, is dat aanrader?
Is ok, maar kwaliteit niet echt denderend. Ortam is echt uniek en heb je nergens anders
 
Is ok, maar kwaliteit niet echt denderend. Ortam is echt uniek en heb je nergens anders

Alleen vlees gril is het zo te zien? Lijkt me wel wenig variatie of is dat onzin?
 
Alleen vlees gril is het zo te zien? Lijkt me wel wenig variatie of is dat onzin?
Alleen vlees gril is het zo te zien? Lijkt me wel wenig variatie of is dat onzin?
Kipspies, kippenvleugel, kipfilet, kippendij, gehaktburgers, sucuk, adana kebab, groentes, lamskotelet, witvis garnalen, rijst, patat
Daarbij nog soep vooraf, echt prima eten
 
Als er mensen zijn die in het Westen van Vlaanderen wonen.

Het Vliegend Tapijt te Marke.
Topkeuken, heel goede wijnkaart.
Gezellig interieur.
 
The Harbour Club Rotterdam (of Amsterdam, als je niet naar die stad wilt, of vv.:D). Niet heel goedkoop, maar hoge kwaliteit...
 
A.s. zaterdag ga ik met paar maatjes AYCE. Hebben jullie nog aanraders in regio Rotterdam?? Thanks alvast ;)
Als je van sushi houdt, is Shiki Sushi wel een aanrader; R'dam Alexandrium. Ondanks dat ik zelf niet zo fan ben van sushi en AYCE's, vond ik dat toch een goed restaurant. We zijn daar vorig jaar met de DBB-meet geweest, is om de hoek bij Fox Gym.

Ik dacht trouwens dat je van de macro-friendly meals was :P, of ben je nou toch het advies van Nomen Nescio aan het opvolgen en ga je meer eten? ;)
 
Als je van sushi houdt, is Shiki Sushi wel een aanrader; R'dam Alexandrium. Ondanks dat ik zelf niet zo fan ben van sushi en AYCE's, vond ik dat toch een goed restaurant. We zijn daar vorig jaar met de DBB-meet geweest, is om de hoek bij Fox Gym.

Ik dacht trouwens dat je van de macro-friendly meals was :P, of ben je nou toch het advies van Nomen Nescio aan het opvolgen en ga je meer eten? ;)

Hij trackt zelfs z'n kruiden.:o
 
A.s. zaterdag ga ik met paar maatjes AYCE. Hebben jullie nog aanraders in regio Rotterdam?? Thanks alvast ;)

Hey, ik heb geen aanbeveling wat restaurants betreft. Wel zat ik er altijd mee hoeveel kcal ik nou altijd binnenkreeg bij de AYCE restaurants.

Tegenwoordig neem ik deze compacte zakweegschaal mee; https://www.bol.com/nl/p/mini-precisie-weegschaal-0-01-tot-100-gram/9200000041074600/

Elk ingrediënt, elke kruiden en/of olie weeg ik even af en vul ik in op Myfitnesspall, zo weet ik hoeveel uur + minuten + seconden cardio ik na afloop moet doen om weer op 0 uit te komen. :)
 
Back
Naar boven