XXL Nutrition

waar mooi stappen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
6.029
Waardering
11
Hallo allemaal...


Ben van plan vanavond eens te gaan stappen maar nu is dus de vraag waar gaan we heen :cool:

Toevallig nog mensen met goeie suggesties?

Als er maar mooie vrouwen lopen en er goeie muziek word gedraaid :D
 
Infinity zei:
Hallo allemaal...


Ben van plan vanavond eens te gaan stappen maar nu is dus de vraag waar gaan we heen :cool:

Toevallig nog mensen met goeie suggesties?

Als er maar mooie vrouwen lopen en er goeie muziek word gedraaid :D

Wat is voor jou goede muziek?

In Hotel Arena is er vanavond wel een leuk feessie geloof ik... en ladies all over the place!!! For sure!!!
 
D.D. zei:
Wat is voor jou goede muziek?

In Hotel Arena is er vanavond wel een leuk feessie geloof ik... en ladies all over the place!!! For sure!!!

Een beetje vanalles wat wel alleen niet de hele avond hard-trance of in die richting.:)
 
Baja ruled, kwam er vroeger heel veel, nooit knokpartijen of andere ongeregeldheden, genoeg dames, en altijd gezellig. :thumb:
 
Bedoelen jullie de Baja beachclub in rotterdam?
 
Ben je nog geweest of nie
 
Ja, die bedoel ik.
 
Baja is cool, een veel bloedgeile chica`s :D

Kom er niet heel vaak, ga meestal dichter bij huis stappen, in Scheveningen. Meestal Tahiti beach club :)
 
Hollywood,Locomotion,ALcazar, Sorbonne, Baja en Skihut:D
 
Vroeger iemand wel eens naar de Zillion geweest in Antwerpen?

Je moest er wel een stukje voor rijden, maar wat een tent.

Beauties waar je maar keek, ook het personeel zag er lekker uit met die hotpants van ze... en het mooie was, waar je ook stond in de 2 verdiepingen tellende knaltent.. ze kwamen vragen wat je wilde drinken en kwamen het nog brengen ook! Al stond je midden op de dansvloer uit je pan te gaan!
 
Volgende keer dan maar eens naar de baja beachclub. :cool:

Gisteravond ben ik in Index geweest hier vlak over de grens in duitsland:)

Wel lekkere vrouwtjes alleen ik snap nie hoe het kan dat alle mooie vrouwen daar met van die lelijke duitsers lopen :rolleyes:
 
gaat er wel eens iemand naar dieka, lido, of radstake? ik iig wel :P
 
Dennis^ zei:
gaat er wel eens iemand naar dieka, lido, of radstake? ik iig wel :P

Ben wel eens in dieka geweest alleen lido en radstake ben ik nooit geweest:)
 
Damn, daar bij die baja werken wel hele mooie vrouwen :P en daar komen ook genoeg echt mooie vrouwtjes zo aan de foto's te zien... tering!
 
Baja is zo breezerig, en dan zijn er van die kanslozen die dan bij zo'n wijf slagroom gaan weglikken loll.
 
Back
Naar boven