MuscleMeat

Waar Nootropics halen?

Bezoekers in dit topic

Acabist1312

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2013
Berichten
232
Waardering
9
Lengte
1m72
Massa
73kg
Vetpercentage
10%
Post hier de webwinkels waar je je Nootropics koopt, inclusief ervaringen.

denkbeter.nl - goede webwinkel, alles staat duidelijk aangegeven of het op voorraad is of niet.

Zuiverbewustzijn.nl - idem

geranaminekopen.nl - Geranamine en caffeïne, wellicht niet echt nootropics eerder supplementen maar toch. Snelle verzending etc net als vorige 2.

brein-supplement.nl - geen ervaring mee

Prijzen verschelen onderling nog al eens, aangezien nootropics nog niet erg populair en bekend zijn wordt er veel gestunt!

xx
 
Laatst bewerkt:
Genoeg aanbieders lijkt me zo. Heb erg goede ervaring met denkbeter.nl. Goede service en snelle reacties op mail.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook goede ervaringen met smartpowders.com. Ze zijn goedkoop, maar hebben een beperkt aanbod en een lange(re) levertijd omdat het spul uit Amerika moet komen.
 
afgelopen week bij zuiverbewustzijn besteld. Ze waren alleen 2 maatschepjes vergeten... Vandaag zijn deze alsnog binnengekomen en heb ik er een gratis sample centrophenoxine bij gekregen. :D
 
Je hebt ook nog stopacne.nl
 
ik heb ondertussen nu 3 keer besteld bij [Link niet meer beschikbaar] goede overzichtelijke site en het was altijd erg snel binnen. Prijzen zijn gemiddeld genomen het laagst.

voor mij dus denkbeter :D
 
edi
 
Laatst bewerkt:
Prijzen bij denkbeter zijn helemaal niet de laagste. Zuiverbewustzijn is goedkoper. Verder een goede site hoor maar dit voelt wel als sluitreclame.

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 00:18 ----------

Verder vind ik de prijzen bij alle NL sites nog steeds te hoog. USA en UK sites zijn allemaal een stuk lager.

Hmm, dat kun je wel zo zeggen maar ik kan zo snel geen product vinden dat goedkoper is bij zuiverbewustzijn, meestal zijn de prijzen aardig gelijk of is [Link niet meer beschikbaar] toch net iets goedkoper. Ik vind de prijzen op beide sites gewoon netjes.

En wat prijzen in nl betreft, vergeet niet dat de BTW hier een stuk hoger ligt, gemideld 6% in vs tegenover een dikke 21% hier.
 
Prijzen bij denkbeter zijn helemaal niet de laagste. Zuiverbewustzijn is goedkoper. Verder een goede site hoor maar dit voelt wel als sluitreclame.

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 00:18 ----------

Verder vind ik de prijzen bij alle NL sites nog steeds te hoog. USA en UK sites zijn allemaal een stuk lager.

sluitreclame? ik ken dat woord niet, maar als je goed kijkt zijn de prijzen gelijk en vaak zelfs lager dan bij zuiverbewust

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 09:55 ----------

en trouwens ik post dit voor jullie, zodat jullie niet meer betalen dan nodig, alsublieft hè.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, dat kun je wel zo zeggen maar ik kan zo snel geen product vinden dat goedkoper is bij zuiverbewustzijn, meestal gelijk of toch iets goedkoper. Ik vind de prijzen op beide sites gewoon netjes.

Jullie hebben gelijk. De phenibut was eerst duurder bij denkbeter maar ik zie dat de prijs lager is geworden.My bad.

Bij denkbeter voor 29,13 euro per 100 gran, bij zuiverbewust voor 29,50 euro.

De prijs was eerst 34 euro per 100 gram bij denkbeter.

Jammer dat het niet naar 25 euro gaat, dan is het ook goedkoper dan smartpowders (inclusief verzendskosten ;)

Verder niets dan lof over denkbeter hoor, de service is gewoon heel erg goed. Snelle reactie op mails en snelle levering.
 
Denkbeter is veruit de beste.
Duidelijke site, is de leider wat betreft laagste prijzen, de rest hobbelt er een beetje achteraan.
Communicatie en verzending ook top.

En die schreeuwerd over sluiKreclame; Werk je zelf bij ZBW toevallig? Of kun je gewoon niet zo goed tellen?
 
Noopept is zo omslachtig om te doseren...
 
Heb vandaag voor het eerst bij denkbeter besteld. Site ziet er duidelijk uit en ben benieuwd of dat met de maatschepjes werkt. Heb hiervoor phenibut van smartpowders gehaald en die was prima.
 
Hoe lang duurt het bij denkbeter als je vroeg op de dag besteld voordat je het binnen hebt? De volgende dag?
 
Hoe worden die nootropics verzonden (bij denkbeter)? Zit dat in een potje of krijg je echt zo een zakje binnen?
 
Hoe worden die nootropics verzonden (bij denkbeter)? Zit dat in een potje of krijg je echt zo een zakje binnen?

Zit in een envelop en de poeder en/of capsules zit dan weer in een afsluitbaar zakje. Daarnaast krijg je nog een maatschepje (indien voor poeder is gekozen uiteraard).
 
Laatst bewerkt:
Zit in een envelop en de poeder en/of capsules zit dan weer in een afsluitbaar zakje. Daarnaast krijg je nog een maatschepje (indien voor poeder is gekozen uiteraard).

Concreet ziet het er dus uit of je hard drugs opgestuurd krijgt of valt dat mee? Ik wil mensen niet onnodig ongerust maken daarmee.
 
Concreet ziet het er dus uit of je hard drugs opgestuurd krijgt of valt dat mee? Ik wil mensen niet onnodig ongerust maken daarmee.

Nee, niet als de envelop open is gemaakt door iemand anders. En dan nog, staat er op het zakje de naam van het product.
 
Back
Naar boven