Fitness Seller

waar opletten als beginner en hoe fitnesscentrum keizen

Bezoekers in dit topic

gespierdbeestje

Cool Novice
Lid geworden
21 mrt 2019
Berichten
65
Waardering
16
Lengte
1m50
Massa
65kg
Hi
Wat zijn de punten waar een beginnende fitness moet opletten ?
Waarom hebben jullie voor een bepaald fitness gekozen. ?
Waarom geen basic fit of wel ?

Ik heb een fitness hier waar ze je de eerste 3 x begeleiden is dat het beste.
heb hier een in de buurt waar ze en prijs van 79 € / maand vragen om van achter over te vallen toch of niet ?
 
Hi
Wat zijn de punten waar een beginnende fitness moet opletten ?
Waarom hebben jullie voor een bepaald fitness gekozen. ?
Waarom geen basic fit of wel ?

Ik heb een fitness hier waar ze je de eerste 3 x begeleiden is dat het beste.
heb hier een in de buurt waar ze en prijs van 79 € / maand vragen om van achter over te vallen toch of niet ?
Begeleiding is praktisch altijd waardeloos.
ik vind het vooral belangrijk dat het er niet te druk is+ een goed squat rack en deadlift platform
 
1. Wat is je doel en
2. kun je de oefeningen daar uitvoeren die je nodig hebt om dat te bereiken?
3. Voelt het chill?
4. Kun je begeleiding krijgen?

eerste 3 x begeleiding is erg goed! Als je maar hulp kan vragen voor techniek etc.

Ik vind meer dan 50€ p maand teveel.
Ik zou niet meer dan 30€ (fit for free ofzo) betalen als het onwijs crappy is.
 
Je bent hier al anderhalf jaar lid. Ben je nog steeds niet gestart, of bots je ergens tegenaan?
 
Corona en privé problemen
 
Kook je tegenwoordig wel al voor jezelf?
En 80 pm zou ik echt nooit doen. Gewoon naar een basic of F4F gaan en kijken of het iets voor jou is.
 
80 euro per maand ?
Ik betaal 40 in de maand bij een premium sportschool incl gebruik sauna , zonnebank , water service en handdoek service

Het geld wat je uitspaart door bij een grote keten te gaan trainen kun je aan voeding uitgeven
 
De begeleiding waarvoor je betaald komt vaak neer op een standaard fitness schema die je één keer uitgelegd krijgt. :roflol:
80 euro per maand is echt insane. Zoals hierboven al genoemd kan het voor veel minder, zelfs met al die luxe als sauna, zonnebankt etc.
 
Waar heb je zelf behoefte aan...? Ik stoor me bijvoorbeeld groen en geel bij F4F terwijl dit voor jou misschien wel DE gym kan zijn. Betaal zelf nu €38,- per maand en ben zeer tevreden.
 
Afhankelijk van je doelen en hoeveel tijd jij vrij wil maken om er in te steken. De tijden waarop je sport zijn ook niet geheel onbelangrijk in deze tijd. In de avonden is het bij Basic-Fit alsof de sportscholen gesloten zijn, je komt er lastig tussen (regio afhankelijk)

Een Basic-Fit kan prima voor jou werken, erbij nemende dat je huiswerk moet maken om je training te leren. Let erop, zij rekenen het geld per vier weken i.p.v. per maand.

Een duurdere met begeleiding kan een fijne opstarten zijn. Hoe zit het na je 3e sportmoment? krijg je dan nog begeleiding of moet je dan de instructeur zelf vragen? Dat laatste geen probleem, als je maar actief hierin bent. De gemiddelde instructeur/stagiaire gaat niet verder dan Fitvak A/B wat waardeloos zijn als papiertje, maar hoeft niet te betekenen dat er niemand rondloopt die je goed kan helpen. Gym afhankelijk. Maar het vertrouwen is helaas laag.

De 70 euro+ gyms zijn meestal boxen/studio's waar in small Groups etc getraind wordt. Weet je zeker dat dit een sportschool is?
 
Een abonnement bij Oxygen gym kost niet eens 80 euro per maand. Ben benieuwd wat voor gym dat dan is
 
Ik ben jarenlang lid geweest bij david lloyd echter heb ik er nauwelijks gebruik van gemaakt omdat iedereen je zo raar aankijkt vooral als je alleeb komt. Vroeger ging ik met mijn vader en dat was echt fijn maar een paar jaar geleden heeft hij zijn abonnement beeindigd omdat hij het te duur vond (gelijk heeft hij hoor) maar ik ben wel doorgegaan een paar jaar zonder hem. maar zoals ik zei voelde me nooit op mijn gemak, het is een plek waar meisjes met grote oorbellen komen en sieraden en 1 kg make up... en de mannen kijken je recht in je ogen aan als je per ongelijk twee x met iemand oog in oog komt dan komen ze gelijk naar je toe om een babbeltje maken, alsof ik daarop wacht.. ben je bezig met een legpress apparaat en komt er iemand bij je staan nou sorry hoor dan kan je toch niet verder sporten.

Maar goed.
Nu dus naar fit for free, 20 euro per maand is meer dan genoeg lol. Ben deze keer ook niet alleen maar ga met mijn zus en anders met mijn buurjongen. Maandag wordt mijn eerste sportdag weer ben benieuwd :D
 
Dat geld kan je beter spenderen aan een PT, Frank den Blanken kan ik je aanbevelen.
 
Back
Naar boven